Gå till innehåll

Pokervideor för att utveckla sitt spel


pepe82

Recommended Posts

Hej

 

Jag letar efter pokervideor helst Texas NL SH på nivåer NL100 eller över?

Helt enkelt normala pokersessioner (gärna från vinnande spelare) inte någon tomte som tiltar bort BR.

Vill titta på dessa filmer för att hämta inspiration och upptäcka fel jag själv gör.

 

Så om ni vet några filmer här eller på någon annan ställe posta gärna det.

 

Har hittat SpeedBoosters filmer men jag har inte hunnit titta på dem än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill också slå ett slag för Cardrunners. Har sett drygt 50cash game videos nu och har försökt ändra mitt spel till "deras koncept". Känns helt klart mycket intressantare och mer givande att se deras filmer (Green Plastic's filmer framförallt) än att läsa böcker. Så går man och funderar på att skaffa en personlig coach men tycker det är för dyrt så tycker jag defentivt att man skall ge en sajt som Cardrunners ett försök innan. Visserligen kostar det ju en slant också men det är snart ihop sparat för dom flesta skulle jag tro efter att man sett några filmer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kostar Cardrunners? Tyckte inte det var helt lätt att hitta några priser. Eller det kanske står klart och tydligt när man blivit medlem?

 

 

Vill minnas att det var $50 i "signup" och sedan ca $20 / månaden efteråt. Då får man tillgång till alla videos, bloggar och artiklar etc.

 

Dyrt? tja, inte gratis men klart värt det enligt mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...