pepe82 Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Hej Jag letar efter pokervideor helst Texas NL SH på nivåer NL100 eller över? Helt enkelt normala pokersessioner (gärna från vinnande spelare) inte någon tomte som tiltar bort BR. Vill titta på dessa filmer för att hämta inspiration och upptäcka fel jag själv gör. Så om ni vet några filmer här eller på någon annan ställe posta gärna det. Har hittat SpeedBoosters filmer men jag har inte hunnit titta på dem än. Citera
jojje2k Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 heltoks videodagbok, NL200 i Bangkok Sen finns ju Cardrunners men dom måste du betala för, men dom är bra. Citera
fl0w Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Stoxpoker.com har dylika videos. Jag har hört mycket gott om dem, men inte provat själv. De kostar också pengar. Citera
pepe82 Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 Hur kunde jag missa heltok ska ladda hem filmerna. Ingen som vet något mer? Nu vet jag inte hur mycket jobb det är att spela in, men finns det någon vänlig själ som har ork och lust att filma sitt spel på lite högre nivåer ? Citera
Cyntax Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 PokerXfactor Jag har en länk till ett forum där det fanns en massa videos. Ska se om jag hittar den... Citera
jason Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Vill också slå ett slag för Cardrunners. Har sett drygt 50cash game videos nu och har försökt ändra mitt spel till "deras koncept". Känns helt klart mycket intressantare och mer givande att se deras filmer (Green Plastic's filmer framförallt) än att läsa böcker. Så går man och funderar på att skaffa en personlig coach men tycker det är för dyrt så tycker jag defentivt att man skall ge en sajt som Cardrunners ett försök innan. Visserligen kostar det ju en slant också men det är snart ihop sparat för dom flesta skulle jag tro efter att man sett några filmer... Citera
jojje2k Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 mm Cardrunners är riktigt bra, dom har filmer från 0.25/0.5 till 10/20 (NL altså) Dom har även filmer med turneringar. Citera
Kenan83 Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 PokerXfactorJag har en länk till ett forum där det fanns en massa videos. Ska se om jag hittar den... Kan de va denna du tänker på: http://www.pokeravi.com Verkar dock vara nere Citera
raptorjr Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Vad kostar Cardrunners? Tyckte inte det var helt lätt att hitta några priser. Eller det kanske står klart och tydligt när man blivit medlem? Citera
jason Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Vad kostar Cardrunners? Tyckte inte det var helt lätt att hitta några priser. Eller det kanske står klart och tydligt när man blivit medlem? Vill minnas att det var $50 i "signup" och sedan ca $20 / månaden efteråt. Då får man tillgång till alla videos, bloggar och artiklar etc. Dyrt? tja, inte gratis men klart värt det enligt mig.. Citera
Recommended Posts