laban333 Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 I vilka syften skall man använda "fold to any bet"-knappen? Citera
PokerWiz Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 När ens read säger att man drar dött? Citera
laban333 Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 o så glömmer man den intryckt....o så foldar man AA i nästa hand? Usel knapp enligt mej.... Citera
PokerWiz Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 o så glömmer man den intryckt....o så foldar man AA i nästa hand? Usel knapp enligt mej.... Vad jag vet så lever den ej kvar till nästa hand. Citera
ulaf Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Citera
laban333 Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... Citera
andreazz Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 tja, har fyra personer limpat, du håller 23off i bb och checkar. Floppen kommer KQJs i en färg du inte håller, ser jag ingen anledning till att inte den knappen skulle vara aktuell.. Citera
Jackobi Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... På så gott som alla nätverk avbokas den efter du har slängt dina kort Citera
freddola Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... Säg 1 exempel! Citera
laban333 Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... Säg 1 exempel! Isåfall kunde jag ju använda check/fold knappen eller hur???????? Frågan är vad fold to any bet knappen har för syfte? Citera
carl_nica Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... Säg 1 exempel! Isåfall kunde jag ju använda check/fold knappen eller hur???????? Frågan är vad fold to any bet knappen har för syfte? Då måste du trycka in den varje gata. Citera
freddola Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ja den avbockas ju när din tur har gått. Inte på alla nätverk.... Säg 1 exempel! Isåfall kunde jag ju använda check/fold knappen eller hur???????? Frågan är vad fold to any bet knappen har för syfte? Ge mig ett expempel på ett nätverk som gör det tack! Du sa du visste ett! Syftet med knappen är ju SOLKLART. Lägg dig i potten om någon bettar. Jag använder den ofta på UB! Citera
gallico Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Det är inte så att ni pratar om två olika knappar? En som hör till de 'vanliga' bet/fold knapparna och den andra som är att likställa med sit-out? Citera
badtorsker Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Det är inte så att ni pratar om två olika knappar? En som hör till de 'vanliga' bet/fold knapparna och den andra som är att likställa med sit-out? gallico hänger med i svängarna..laban syftar nog på den knappen som kryssas i om man inte svarar, när man blir sit out alltså. Citera
Recommended Posts