rickie Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Har lite pengar att bränna på poker. Vem kan tipsa om en europeisk sajt med hyffsad traffik, ser gärna lite bord med 5+ spelare. Citera
rickie Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria Citera
ulaf Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Prima har väl mycket high stakes-bord. Lycka till. Citera
badtorsker Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria Vad jag har hört så är det just skattefria dom är, men jag kan inte bekräfta något så du får nog leta upp en säkrare källa Citera
rickie Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria Vad jag har hört så är det just skattefria dom är, men jag kan inte bekräfta något så du får nog leta upp en säkrare källa Okej, intressant. Om någon vet hur det ligger till så uppskattar jag om ni låter mig veta Citera
rickie Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Vad är din vanliga nivå Lirar mest om ören med farsan Citera
Bluwajt Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria Vad jag har hört så är det just skattefria dom är, men jag kan inte bekräfta något så du får nog leta upp en säkrare källa Okej, intressant. Om någon vet hur det ligger till så uppskattar jag om ni låter mig veta Står en del i Lista över skattefria sajter! (Läs inlägg #1!) Citera
Ralph247 Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 it's time to ruin som lives Citera
eeken Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 it's time to ruin rickies life Citera
badtorsker Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Saxat från tråden med skattefria sajter : Full Tilt* * Dessa sajterna finns i länder som tillhör de utomeuropeiska länderna och territorierna, vilka har en association med EU som innebär att de ska betraktas som medlemmar när det gäller handel (nätpoker är en tjänst). Detta tolkar jag m.fl. som att vinster därifrån ska betraktas som skattefria, men skatteverket tycker annorlunda. I slutändan är det en domstol som avgör. Citera
rickie Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 Tack badtorsker. Lite oklart MAO Citera
rickie Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 it's time to ruin rickies life Say what Citera
omni Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Varför bryr du dig om vinsterna är skattefria när du ska bränna pengarna? Citera
rickie Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 Varför bryr du dig om vinsterna är skattefria när du ska bränna pengarna? Plötsligt händer det Citera
Recommended Posts