Gå till innehåll

Vart spela 10K NLT


rickie

Recommended Posts

Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria :(

 

Vad jag har hört så är det just skattefria dom är, men jag kan inte bekräfta något så du får nog leta upp en säkrare källa ;)

 

Okej, intressant. Om någon vet hur det ligger till så uppskattar jag om ni låter mig veta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag ogillar med FT är, som jag fattat det, att vinsterna inte är skattefria :(

 

Vad jag har hört så är det just skattefria dom är, men jag kan inte bekräfta något så du får nog leta upp en säkrare källa ;)

 

Okej, intressant. Om någon vet hur det ligger till så uppskattar jag om ni låter mig veta :)

 

Står en del i Lista över skattefria sajter! (Läs inlägg #1!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat från tråden med skattefria sajter :

 

Full Tilt*

 

* Dessa sajterna finns i länder som tillhör de utomeuropeiska länderna och territorierna, vilka har en association med EU som innebär att de ska betraktas som medlemmar när det gäller handel (nätpoker är en tjänst). Detta tolkar jag m.fl. som att vinster därifrån ska betraktas som skattefria, men skatteverket tycker annorlunda. I slutändan är det en domstol som avgör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...