Gå till innehåll

Söker Film på kille som multitablar 30 + SNG bord...


Tottyville

Recommended Posts

Hej, såg förrut en länk på ett annat forum till en video där en kille multitablade sjukt många SNG bord. Tror det var på pokerstars. Sitter och förar med några polare som lirar poker och tänkte visa dem filmen. Men kommer inte ihåg vad den hette, eller vilken sida jag såg den på.

 

HOPPAS verkligen någon av alla härliga pokermänniskor på det här forumet kan hjälpa mig ;D asap please.

 

Vet inte vad killen hette tyvärr.

 

Vet t.e.x. att en svensk gammal WC3 spelare vid namn Nitemare multitablade ganska många bord, har för mig det var 15+. Men jag vill ha en video på någon SJUKT galen snubbe som spelar 25+ helst...

 

Thanks in advance!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste utnämna ett stort jävla credd till det här aktiva forumet. Jag gillar forum då du når en kunnig publik inom ett visst specifikt område. Men det här forumet är mycket bra på grund av sin aktiva publik!

 

Credds till både publik och skapare/moderator av detta forum! Ett av de mest aktiva på nätet imho.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, blir stressad bara av att se. Men det måste ju vara helt omöjligt att observera sina motståndare, ta rätt beslut etc.

Tror jag i alla fall

 

Reads finns ju inte på världskartan. Däremot om man spelat mkt SNG's så sitter de flesta besluten i ryggmärgen och då blir de flesta besluten väldigt basic. Dock tar man såklart sämre beslut om man spelar så där sjukt många bord vilket gör att ens ROI sänks. Dock är ju det enda relevanta $/h och om antalet bord kompenserar en sänkt ROI så är det ju bara att köra på ;)

 

Däremot håller jag med om att det måste bli stressigt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,...

Idiot

 

Tror det var den där killen som åkte fast för att han använda en bot. Syns på vissa ställen i filmen. T.ex när han ställer med en AK på bubblan tror jag. Han ska just klicka push när en annan ruta kommer upp men det pushas ändå.

Han är ingen bot och han har inte åkt fast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...