ossy Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hejsan... Jag undrar om någon känner till en sajt med 2-bords SNGs med en ganska jämn prisstruktur? Lirade tidigare på Pacific där prisstrukturen var: 1st 35% 2nd 25% 3rd 20% 4th 15% 5th 5% Nu har dom ändrat prisstrukturen och det är inte alls lika roligt att spela dem. Prisstrukturen behöver inte vara densamma... bara något jämnare än att ettan får 50% och resten knappt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskarn Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Party har en ganska skön struktur. 4 personer får betalt då på deras 2manna. Ganska fiskigt är de där också, samma på full tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ossy Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hur ser strukturerna ut? Det finns ingen rakeback på Pokerstars eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hur ser strukturerna ut? Det finns ingen rakeback på Pokerstars eller? ugh! mycket vågat av dig att ens nämna order RB. om jag var dig skulle jag gå ner i ett skyddsrum innan nån pf-sniper får sikte på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskarn Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 gdaily, varför tog du bort där jag skrev om rakeback? Får jag inte skriva att man överväger att spela på full tilt för att man får rakeback där, jämfört med party? Varför ska ni hålla på och tysta ner det hela tiden. Som jag skrev i första inlägget, full tilts SNG och turneringar känns bättre när man får tillbaka i rakeback också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 LOL mitt inlägg han inte ens fram i tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ossy Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Jo..det var dumt, hände iförbifarten... Tack för tipsen i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 B2B har 2-bordsSnG, dock med extremt dålig action. Pristruktur är 1. 50% 2. 25% 3. 15% 4. 10% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts