purplehaze86 Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 nordicbet verkar bara betala ut till bankkonto? har jag fel? hur gör man då om man vill ha in det på neteller? fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Citera
Skadast Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... Gör inte det. Citera
aspelin Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Citera
Kenan83 Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Det va taskigt Citera
aspelin Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Det va taskigt Haha, jo men kan det finnas någon annan anledning? Citera
stackbrat Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Det va taskigt Haha, jo men kan det finnas någon annan anledning? tja, du verkar ju veta hur det går till iaf. Citera
NeoSlayer Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Det va taskigt Haha, jo men kan det finnas någon annan anledning? tja, du verkar ju veta hur det går till iaf. HA HA!!! BURNED!!! Citera
aspelin Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 fråga2: kan man skriva in en kompis bankkontouppgifter utan att det blir problem? jag har gjort deposit med mitt egna visa och vill inte att vinster syns på mitt egna bankkonto... alla tips tas emot varmt ! mvh purplehaze Är det för att du går på socialbidrag som du inte vill att det syns? Skaffa ett jobb. Det va taskigt Haha, jo men kan det finnas någon annan anledning? tja, du verkar ju veta hur det går till iaf. Vad menar du? Jag spelar på svs, så alla min uttag syns. Men vem har anledning att dölja något mer än de som går på bidrag... Citera
Jayel Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 De som har "problem" med med andra statliga instanser kanske... //J Citera
baller Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 någon bevakar troligen kontot och vill ta del av pengarna, fogden är en gissning... Citera
lyckodan Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 någon bevakar troligen kontot och vill ta del av pengarna, fogden är en gissning... Läge att vinna lite och betala av honom då kanske Citera
baller Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 kan man inte använda sin pappas bankkonto t.ex om man frågar nordicbet först via mail eller nåt? Fast följande mening i annan tråd av purplehaze86 utesluter väl nästan det... men men.. Citera
Recommended Posts