Betterman Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Någon som har tips var jag kan köpa en bra och helest billig el-darttavla (softtip) någonstans? Biltema har en har jag sett i julutskick men hur bra är produkterna där ifrån? Jag har sökt på nätet och hittat dartdirekt.se men tänkte höra om någon här köpt en och har rekommendationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Intersport/Stadium och sånna sportbutiker brukar ha, vet inget speciellt märke men se till att köpa en med 4 displayer, för spel som cricket och annat. Inte kul om man är några stycken och måste hålla sig på endast två displayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Se också till att det går att köpa billiga ersättningspilar, de har en tendens att slitas ganska fort... särskilt om man kastar på fyllan eller har barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Dådana har en tendens att vara av riktigt dålig kvalite, köp en riktig tavla och ha någon form av skydd på väggen och på golvet ist. Men om du nu ändå tänker köpa en sådan se till som devalanteriel nämnde att köpa till en mäng extra pilar då de slits oerhört enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Jag har riktigt bra softtip-pilar (97% tungsten), nyss inhandlade från england där det var halva priset (drygt 400 per set istället för 800 i Sverige) då vi lirar en del med polarna. Så en egen el-tavla är hög prio. En riktig tavla skulle innebära att jag måste utrusta min mård med pilsäker väst, vilket kan bli jobbigt. Jag håller med om att det är grymt mycket skönare känsla med riktiga pilar men också förbaskat kul med automatisk räkning och lite olika spel. Såg iofs en kombinerad "vanlig tavla" med räkning för vanliga pilar och softtip - på Hobbex för en tusing. Grymt osäker på hållbarheten på en sådan bara. Kul idé dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts