Gå till innehåll

Bibben och Lillboo: Jakt mot MC


Bibben

Recommended Posts

  • Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför törs inte ni alla fanboys sätta "Tag team:" framför namnen på era dagböcker också?

 

 

Säger som en vis man: "Couldnt care less"

 

Det är lite lustigt bara att det inte var några som delade dagbok förrut innan Shahin och Othello drog igång deras. Nu däremot ser man en ny sån dagbok varje dag. Vad kan det bero på? HmMMmMMM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amen vem faan e othello o´Co då ?? Kan möjligen va så att de e smidigt o ha en tesammans me...tagga me håve nu fram till att rauken börjar svenska :roll: krossa luule

 

Kan du ta om det där på rikssvenska? Snälla =)

 

Bibben och lillboos form av jönköpingsdialekt blandat med deras egna utvecklade msn-språk + en stor portion idioti resulterar ofta i texter som är helt obegribliga för utomstående...

 

Översättning: Ja men vem fan är othello och co då? Kan möjligen vara så att det är smidigt att ha en tillsammans också. Taggar med håve (jönköpingska för HV71) nu fram tills rauken börjar på Svenska Spel. Krossa Luleå!

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite lustigt bara att det inte var några som delade dagbok förrut innan Shahin och Othello drog igång deras. Nu däremot ser man en ny sån dagbok varje dag. Vad kan det bero på? HmMMmMMM

 

Crazyfish och Tuffish (tror jag dom hette) var ju faktiskt före, dock stängdes ju deras dagbok ner.

 

Lycka till Bibben och Lillboo! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälen tar hem skiten te slut, 55 mot A8 i heads up avgör, sätter trillen flop....

 

Kändes jävligt om inte vi två storstcakar gått te hu men råkade trippla lillstacken me 3 kvar me mina AK mot hans 44 (chiptvåan synade man jag degade vilket jag ångrade sen, och vilket var ett av få misstag denna tournan, aja bordet var ändå JJ223 så hade inte chiptvåan en 2a eller J så hade hortien ändå tripplat) men te slut rök lillen med AJ mot 88(Q9T9 (vadå outs) men 5a riv)

 

fan måste sova nuuu, vatt uppe 21 timm snart, och jobb på enso på d, jävla var ögonslynorna svidfittar sig, men fejnt att mulla hem denna segern så man kan glömma raukjäveln från igår

 

muuuuuuuuuuch nice, railade en i team boo i 200 kron, men han loosade med 99 på riv mot AT och K9 för en 3e plats med 11a kvar, han bubblade final of course (river tian), ledsen crazy

 

good fight good night

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...