HEGGA Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Skulle vara king om nån duktig lirare kunde specca mig nån dag och kommer med lite tips mvh/stefan ba adda mig på msn xyz Tog bort epostadress. PMa om ni vill komma i kontakt med postaren av orginalinlägget. /Othello Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 200$/h ååå då finns det även en risk att jag gular dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 200$/h ååå då finns det även en risk att jag gular dig! Jag tar $20K/timme och då finns ingen risk att jag gular dig, antar att du har cash om du betalar fett till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 En duktig spelare kommer nog vilja ha betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Läs en bok Läs handanalysforumet Grinda på det blir 5 kronor tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 En första postare som vill att man ska adda honom på MSN. Skulle inte tro det Men vill man ha en keylogger installerad så är ju detta säkert en kille att adda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HEGGA Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 så kass är jag ju inte har ju lira två år så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Hej Hegga, välkommen till forumet! Rekommendationen är att du för din och andras IT-säkerhets skull inte delar ut din MSN-addy rakt av utan istället läser och postar lite händer för diskussion och deltar i andra diskussioner i exempelvis handanalysgruppen, dagboksgruppen eller tittar lite i avancerad-gruppen. Eller, tja, typ här. Lycka till vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts