Gå till innehåll

Wiznakh grajndar HU SNGs


Wiznakh

Recommended Posts

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fishnakh sitter vid 0 med 68.

tablebasse sitter vid 1 med 132.

 

Dealern sitter vid 0.

 

Fishnakh lägger en blind på 1.

tablebasse lägger en blind på 2.

 

(Fishnakh ges 6h 6s.)

 

Före floppen:

Fishnakh höjer med 4.

tablebasse går all-in med 130.

Fishnakh gör vadå?

 

 

Fi har spelat väldigt agg jämfört med average lirare. Han har gjort liknande moves ett par gånger. Jag anser att det är större chans att han har A x med x under mina sexor än att han har överpar, vilket gör synen till EV+. Dock har vi den rent turneringsmässiga aspekten. Ska jag ta en trolig coinflip i denna situationen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inledande spel 784546957.

 

Fishnakh sitter vid 0 med 92,50.

daniel26 sitter vid 1 med 107,50.

 

Dealern sitter vid 1.

 

daniel26 lägger en blind på ,50.

Fishnakh lägger en blind på 1.

 

(Fishnakh ges 8s As.)

 

Före floppen:

daniel26 synar med ,50.

Fishnakh satsar 2.

daniel26 synar med 2.

 

Floppen kommer upp

Jk Js 9s.

 

Fishnakh satsar 6.

daniel26 synar med 6.

 

Turnkortet kommer upp Jr.

 

Fishnakh checkar

daniel26 satsar 18.

Fishnakh synar med 18.

 

Riverkortet kommer upp 4k.

 

Fishnakh checkar

daniel26 satsar 54.

 

(steker som fan. Beslutar mig för att han ej har J eller 9, känns inte som det. Max A för split).

Fishnakh går all-in med 65,50.

daniel26 foldar.

11,50 skjuts över till Fishnakh.

 

Fishnakh döljer korten

Fishnakh vinner potten på (162).

 

Humor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite tyngre inatt, men fortfarande plus. :)

 

 

Segrar-förluster: 4-3

Vinst/förlust i $: 65$

Rejk: 35$

 

BR: 2798$

 

Dessutom 9 timmars jobb idag med till en timlön på typ en tiondel av vad jag tjänar på pokern just nu per timme. Kändes nödvändigt. Tur att jag har ett roligt jobb iaf.

 

Dagens bästa är dock att jag kom i kontakt med ett gammalt ex idag. Jag var rätt taskig mot henne när det begav sig och hon bad mig att dra åt helvete typ. Jag har kommit på endast i efterhand hur mkt jag faktiskt tyckte om henne, och haft ganska så dåligt samvete för det där.. :oops:

Hur som helst har jag många gånger tänkt att kontakta henne, men det har aldrig blivit så.. när jag kom hem från jobbet idag så hade hon lagt till mig på msn, vilket var en riktigt glad överraskning. Vi satt och snacka massor, det kändes bra som fan.

 

Förövrigt är hon toksnygg. ;)

 

DaPine. fixa en såndära sammanställning om du vill, jag örker inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer härmed att regestrera mig på Everest och spela mot dig där eftersom du bad så snällt, jag är också nybörjare på sng HU, tycker vi kan köra några vänskapliga 200+10 bara för att, först till 5? ;)

 

Eftersom jag är stejkad kan jag inte gå upp i nivå utan att diskutera det med honom. Så du får tala med DaPine. Men några 100$ går nog allt att lira om du vill, även om du nog har edge på mig eftersom du är så kaxig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer härmed att regestrera mig på Everest och spela mot dig där eftersom du bad så snällt, jag är också nybörjare på sng HU, tycker vi kan köra några vänskapliga 200+10 bara för att, först till 5? ;)

 

Eftersom jag är stejkad kan jag inte gå upp i nivå utan att diskutera det med honom. Så du får tala med DaPine. Men några 100$ går nog allt att lira om du vill, även om du nog har edge på mig eftersom du är så kaxig ;)

 

"Wiznakh KROSSAR 100$ HU SnGs"

 

Ajo, ska försöka tona ner mig lite :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer härmed att regestrera mig på Everest och spela mot dig där eftersom du bad så snällt, jag är också nybörjare på sng HU, tycker vi kan köra några vänskapliga 200+10 bara för att, först till 5? ;)

 

Eftersom jag är stejkad kan jag inte gå upp i nivå utan att diskutera det med honom. Så du får tala med DaPine. Men några 100$ går nog allt att lira om du vill, även om du nog har edge på mig eftersom du är så kaxig ;)

 

"Wiznakh KROSSAR 100$ HU SnGs"

 

Ajo, ska försöka tona ner mig lite :D

 

Haha, ok jag är väl också rätt kaxig :) fast jag är fan noob på HU sngs egentligen, har gått så sjukt bra att jag vet inte vad jag ska tro om mig själv. Har väl lite rush i självförtroendet just nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...