sturedenstore Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Har lyckats kvala in till ett antal stora turrar på prima, är inte van att spela turneringar med så stora inköp, bara gjort det en gång tidigare. Nu söker jag lite bra tips angående spelstrategi i dessa stööre turrar. Hur är spelet generellt? osv Tack alla trogna grinders Citera
thefman Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Harrington vol 1,2 och 3 för mer info. Sklansky har även en turrebok! gl hf Citera
stackbrat Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Rent generellt så är rådet "ändra inte spelstil pga storleken på inköpet till turren" ett jäkligt bra råd. Citera
thefman Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Rent generellt så är rådet "ändra inte spelstil pga storleken på inköpet till turren" ett jäkligt bra råd. Jo precis något gör han ju rätt eftersom han har lyckats kvala in. Kör på bara! Kanske haft tur men som man säger "hellre tur än skicklighet" Citera
sturedenstore Postad 22 November , 2006 Författare Rapport Postad 22 November , 2006 Hehe antar att ni har rätt jag kommer skriva här när jag klonkat Citera
garpen Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Rent generellt så är rådet "ändra inte spelstil pga storleken på inköpet till turren" ett jäkligt bra råd. Tycker det är felaktigt då man inte har samma edge mot spelarna i en 1k€ turnering som i en 20krs på svenska spel. Som svar på trådskaparns fråga, spela aggressivt från början, ganska weaktight motstånd. Tänk sedan på att det inte är en sattelit (om du nu spelar många sådana). Citera
Recommended Posts