Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
gaaaaghm, jag har min första seriösa kris på ddet här foumet nu, aklltdi orkat itne bry mig förut men nu går det lixom inte.

If it doesn't kill you it makes you stronger.

Håll ut. Det löser sig.

• 2 weeks later...
  • Svars 483
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

eftersom hela världen håller andan och undrar hur det gått, kan jag berätta att Miami fick sin bonus till slut:-D Så nu har han råd att beställa in dubbla drinkar på stranden istället för att tvingas fråga om han kan få köpa slumpen från en ölflaska från en okänd:mrgreen:

Grattis (du har nu officiellt befodrats från bronsgroda till silverfisk:lol: !!!!

Kände att jag måste skriva här, lite dåligt med uppdateringar senaste veckan för att kallas DAGBOK hehe

Postad

Uppdatering: Jag är breakeven i NL den här månaden typ. Idag lirade jag skitdåligt samt utdragen....won@sd39%, vilket iof är bättre än när jag lira HU mot Opteron, då hade jag 28% won@sd....poker är kul.

Om jag inte backar mer nu slutar jag +7k plus i april, 6k bonus...lol.

Jag drar till thailand på onsdag, borta 2 veckor. Tror inte jag kommer skriva något mer innan dess och sen blir det inget spel för mig när jag är borta. Dagboken får vila i några veckor nu.

Peace out.

Postad
Uppdatering: Jag är breakeven i NL den här månaden typ. Idag lirade jag skitdåligt samt utdragen....won@sd39%, vilket iof är bättre än när jag lira HU mot Opteron, då hade jag 28% won@sd....poker är kul.

Om jag inte backar mer nu slutar jag +7k plus i april, 6k bonus...lol.

Jag drar till thailand på onsdag, borta 2 veckor. Tror inte jag kommer skriva något mer innan dess och sen blir det inget spel för mig när jag är borta. Dagboken får vila i några veckor nu.

Peace out.

ha det bra därborta

Postad

Ok, jag bjuder på den här;

Miami allmänt skön 30 årig Stockholmare ska gå och köpa mat och snus på ICA. Lägger upp allt på bandet och tanten i kassan säger; Kan jag få se leg. tack. WOOOOOOT!??!?!?! Ok, jag ser kanske inte ut som 30 men vafan 17! Lägg av! Jaja, jag visar upp mitt körkort jag haft sen -98 eller nåt och får mitt snus, semijobbigt att höra hur det fnissas i kön bakom.....=(

Sen ska jag whina lite på msn och då åker jag på nästa beat:

Klas says:

men tilt

Klas says:

ska köpa snus och tanten i kassan vill se leg!

Klas says:

LOL jag är för fan 30!!!

Mattias says:

haha, jo men du ser ut 20 högst, eller så hörde hon dig prata och trodde du var 15

Här är en bild på mig, kunde tagit en utan tjejer men hur kul hade det varit....? hade ju blivit som i Eurtmechs dagbok, har typ inte vågat titta i den sen han la upp skäggbilderna =)

Postad

Klas hade för övrigt en helt ok trekant med de två tjejerna på bilden i sin porche senare på kvällen...

De trodde antaligen han var en farlig gangster eftersom han hade en porche vid endast 17 års ålder :o

• 2 weeks later...
Postad
Som jag förstod så fick han en bonus av massör tjejerna där borta, HIV tror jag det kallas.

Hoppas den inte var FÖR jobbig att cleara, han är ju ändå på semester...

Postad

Kommer hem på torsdag, tilt...

utan nämda bonus dock.

Hursom, Sverige är så sämst och jag hatar tanken på att komma hem igen, tror att det bara finns en medicin för att gilla Sverige och det är att vara borta så länge man tröttnar på att resa runt. 1 månad om året räcker inte för det.

Saknar pokern lite, har lirat 1 gång och plussat 2 inköp, men här är man ju alltid packad eller bakis så det är lite svårt att hitta rätt tillfälle för grind. Och sen har jag semester så jag antar det bara är positivt att låta pokern vara och komma hem motiverad.

Peace out

Postad

Kommer hem på torsdag, tilt...

utan nämda bonus dock.

Hursom, Sverige är så sämst och jag hatar tanken på att komma hem igen, tror att det bara finns en medicin för att gilla Sverige och det är att vara borta så länge man tröttnar på att resa runt. 1 månad om året räcker inte för det.

Saknar pokern lite, har lirat 1 gång och plussat 2 inköp, men här är man ju alltid packad eller bakis så det är lite svårt att hitta rätt tillfälle för grind. Och sen har jag semester så jag antar det bara är positivt att låta pokern vara och komma hem motiverad.

Peace out

• Skapa nytt...