Gå till innehåll

Vad gör man när man förlorar?


eshehej

Recommended Posts

Efter att ha blivit utdragen 17 sng i rad så var jag så sur på poker att jag tiltade bara av att logga in på en pokerklient. Tog en 3 månaders paus. Började spela igen, vann tillbaka det mesta innan en ny session med otroligt dåliga kort. Tiltade i tre månader till och gick sedan över till cashgame.

 

Fan vad 2005 sög fett när jag tänker efter. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drick julmust. Det gör alla som har riggningen med sig.

 

Annars kan man käka blockchoklad från Euroshopper. Alla europeer med riggning kör med sådan.

 

I brist på de två sakerna funkar oftast en break, kanske typ 25 avsnitt av Simpsons i rad, följt av ett dygns sömn. Gör susen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv blir jag CP :)och undrar om det inte finns fusk eller nåt?!!?!??!

Ja...

 

Mest effektivt och i särklass det mest underskattade är ju helt enkelt att kliva upp ett par nivåer.

Jepp, ironin känns faktiskt lite överflödig här. Tycker det är alldeles för få som kliver upp ett par nivåer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör DU när du förlorar typ varje hand på en BAD beat (att T.EX en spelare callar med K-9 off på en raise 120 preflop blinds 15-25 och sedan vinner när jag har Q-Q), på typ FEM sit n go's $20) irad?

 

Själv blir jag CP :) och undrar om det inte finns fusk eller nåt?!!?!??!

 

Själv brukar jag gå in på diverse pokreforum, berätta för hela världen vilken otur jag har och hur rik jag skulle varit om det inte var för alla idioter som inte kan spela men blir belönade endå!

 

Sen skickar jag ett mail till företaget jag spelar hos och klagar på att deras random-generator är dåligt programmerad och att dom borde köra lögndetektortest på sina anställda eftersom någon helt uppenbart har något emot mig och riggat hela klienten så att jag ska förlora så mycket som möjligt...

 

Jag menar ofta man åker på en 3-outare!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...