iamivar Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Som projektarbete håller jag på att skriva en kortare "bok" om poker. Vad jag skulle behöva för att piffa till den är ett program eller en sida där man skulle kunna få fram bilder på olika spelsituationer. Till exempel skulle jag kunna vilja beskriva hur man ska gå till väga när man har KcQd på floppen TdQc5s mot fiendens mörka kort. Detta blir ju mkt lättare om jag kan illustrera alltihopa. Någon som vet hur jag kan åstadkomma detta? Jag skriver i word. Citera
loka2 Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Om du har en bra digital kamera och lite kreativitet kan du lägga upp alla situationer på ett bord och ta kort på dem. annars har jag ingen aning. Citera
Aeis Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Eller gå in på en pokerodds calculator sida och använda print screen. För att sedan lägga upp på någon sida? Citera
y0 Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 http://cardplayer.com/poker_odds/texas_holdem Om det ser för fult ut kan du ju rita ett bord själv och sen använda kortsymoblerna från godtycklig pokerklient. GL Citera
Skalman5 Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Nästan alla pokerklineter har ju korten i ngn undermapp till programmet. Dessa filer brukar gå att öppna med alla bildprogram. Eller så använder du ascii-koderna för kortfärgerna Citera
Recommended Posts