maxinhoe Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Sitter vid ett NL50 bord på ett av expekts bord och förvånas över att jag fortfarande spelar på denna skitklient, finns ingen annan sida där så många hålstegar prickas, AA blir utdragna osv, underdog is the new overdog så att säga. Hursomhelst, sitter med Q T i tidig position och höjer för skojs skull, tight som bordet ändå är, knappen höjer 10bb och bb synar, likaså jag. Flopp: A J 5 och efter betande från båda FI beslutar jag mig för att ställa varpå båda Fi synar. Fi1 har floppat nötterna och hånar både mig och Fi2 som av någon anledning synat höjningarna med J5o, men mycket riktigt på river kommer K och ger mig min stege. Detta skedde inte en gång, utan jag spelade enbart gutshots på bordet efter det, lyckades sätta 7 st innan jag plockade upp 82o och ställer preflop, efter floppen AT7 fanns det inte mycket som talade för mig, och AA-fi från handen ovan kunde glatt glädja sig åt sitt floppade tvåpar, nähä, icke då. Jag får runner runner set och lämnar sedan bordet. Aldrig mer tain, it brings pain. Citera
Skanke Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hur får man runner runner set????????????????????????? Citera
Ruterkung Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Detta skedde inte en gång, utan jag spelade enbart gutshots på bordet efter det, lyckades sätta 7 st innan jag plockade upp 82o och ställer preflop, efter floppen AT7 fanns det inte mycket som talade för mig, och AA-fi från handen ovan kunde glatt glädja sig åt sitt floppade tvåpar, nähä, icke då. Jag får runner runner set och lämnar sedan bordet.Aldrig mer tain, it brings pain. Ah, du körde den här finurilga byta kort på turn/river och klonka båda. Du ställer in med stegdrag, träffar settet på turn med ett pocketpar du bytte mot stegdraget för att slutligen vika settet och byta mot ett nytt pocketpar för att även klonka ett set där. Det var sannerligen inte dåligt! Citera
Ruterkung Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hur får man runner runner set????????????????????????? Ah, du körde den här finurilga byta kort på turn/river och klonka båda Citera
mgps Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hur får man runner runner set????????????????????????? set of trips, set of quads. set är inte bara triss med par på hand, inte enligt supersystem iaf även om doyle där främst refererar till set som 33 på bräda 3-8-Q tex. Citera
Isha Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hålstege drag är klart underskattade på Tain.. Och varför lämna om du klonkar friskt? Citera
maxinhoe Postad 21 November , 2006 Författare Rapport Postad 21 November , 2006 Detta skedde inte en gång, utan jag spelade enbart gutshots på bordet efter det, lyckades sätta 7 st innan jag plockade upp 82o och ställer preflop, efter floppen AT7 fanns det inte mycket som talade för mig, och AA-fi från handen ovan kunde glatt glädja sig åt sitt floppade tvåpar, nähä, icke då. Jag får runner runner set och lämnar sedan bordet.Aldrig mer tain, it brings pain. Ah, du körde den här finurilga byta kort på turn/river och klonka båda. Du ställer in med stegdrag, träffar settet på turn med ett pocketpar du bytte mot stegdraget för att slutligen vika settet och byta mot ett nytt pocketpar för att även klonka ett set där. Det var sannerligen inte dåligt! Hänger inte med alls, även om det var 97,4% ironi över det där Citera
Skanke Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Fast det allmänna är ju ändå par på hand set Citera
maxinhoe Postad 21 November , 2006 Författare Rapport Postad 21 November , 2006 Fast det allmänna är ju ändå par på hand set Med det spel jag presenterat, ser jag så allmän ut? Citera
Ruterkung Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Fast det allmänna är ju ändå par på hand set Med det spel jag presenterat, ser jag så allmän ut? Nej, som ett troll Citera
maxinhoe Postad 21 November , 2006 Författare Rapport Postad 21 November , 2006 Amare et sapere vix deo conceditur. Citera
XoteR Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hur får man runner runner set????????????????????????? Du har 2233 i omaha flop AKJ turn 3 river 2 DONE!!!! Citera
Skanke Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Hur får man runner runner set????????????????????????? Du har 2233 i omaha flop AKJ turn 3 river 2 DONE!!!! NICE!!! Citera
Waggho Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Varför slutade du spela om du uppenbarligen hittade det vinnande konceptet? Citera
Recommended Posts