Arne123 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Hur mår du? Tackar som frågar, jag mår bra men skulle må ännu bättre om dawwe gulade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Tänk om han dessutom fick restskatt på vinsterna i MC. Efter att han gulat och pengarna är slut..Vad gott man skulle må! Mja mja.. man kan alltid drömma! DÅ HADE MAN KUNNAT DÖ LYCKLIG VÄL MEDVETEN OM ATT BÄTTRE ÄN SÅ HÄR KAN INTE LIVET BLI! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 du är ju helt jävla cp störd snälla! det finns ingen anledning att gå till personangrepp. Jag citerar forumreglerna: "1.6 - Hot, personangrepp, rasism och sexism tolereras inte." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 snälla! det finns ingen anledning att gå till personangrepp. Jag citerar forumreglerna: "1.6 - Hot, personangrepp, rasism och sexism tolereras inte." Vad är ditt riktiga nick? Antar du är så jävla feg så du inte vågar stå för dina åsikter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Vad är ditt riktiga nick? Antar du är så jävla feg så du inte vågar stå för dina åsikter! Förlå det kan vara svårt att förstå när man bor i en legolåda och har joelbitar som största idol. jag ska BOKSTAVERA DET MED KORREKT STAVNING PÅ ENGELSKA SÅ ATT ÄVEN DU FÖRHOPPNINGSVIS KAN HÄNGA MED . H-I-G-H-S-T-A-K-E-S-P-O-K-E-R-P-R-O-F-F-S Highstakespokerproffs. Hajjstejkspåkerpråffs är alltså som det uttalas. Säg till om det är nåt du inte förstår så ska jag prata med din personliga assistent och se om han kan förklara det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 namnet kommer av att jag knäcker grajnders som dig som en tändsticka mellan två fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Detta måste varit det vidrigaste jag någonsin läst. BTW, Lär dig stava innan du är inne och terroiserar bra dagböcker. ..., aldrig stavas ALDRIG med två L.... Sucker! tyvärr tvungen. Terrorisera heter det, inte terroisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 namnet kommer av att jag knäcker grajnders som dig som en tändsticka mellan två fingrar. häftigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Förlå det kan vara svårt att förstå när man bor i en legolåda och har joelbitar som största idol. jag ska BOKSTAVERA DET MED KORREKT STAVNING PÅ ENGELSKA SÅ ATT ÄVEN DU FÖRHOPPNINGSVIS KAN HÄNGA MED . H-I-G-H-S-T-A-K-E-S-P-O-K-E-R-P-R-O-F-F-S Highstakespokerproffs. Hajjstejkspåkerpråffs är alltså som det uttalas. Säg till om det är nåt du inte förstår så ska jag prata med din personliga assistent och se om han kan förklara det bättre. Lugna dig några hekto! Detta börjar likna en lekstuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne123 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Tyvärr tvungen. Terrorisera heter det, inte terroisera. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 . lol. Mycket svagt av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Förlå det kan vara svårt att förstå när man bor i en legolåda och har joelbitar som största idol. jag ska BOKSTAVERA DET MED KORREKT STAVNING PÅ ENGELSKA SÅ ATT ÄVEN DU FÖRHOPPNINGSVIS KAN HÄNGA MED . H-I-G-H-S-T-A-K-E-S-P-O-K-E-R-P-R-O-F-F-S Highstakespokerproffs. Hajjstejkspåkerpråffs är alltså som det uttalas. Säg till om det är nåt du inte förstår så ska jag prata med din personliga assistent och se om han kan förklara det bättre. vet inte om proffs är ett engelskt ord bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 haha, obv så fatta du inte ens min fråga, smart du EDIT: Nämnde jag att du är så hård och cool att jag vill ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Kanske dags för nån moderator att jämnföra IP mot några "vanliga" användare och dessa uppenbara troll-konton? Det hela har gått liiiite långt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Kanske dags för nån moderator att jämnföra IP mot några "vanliga" användare och dessa uppenbara troll-konton? Det hela har gått liiiite långt nu. Låt folk posta från muppkonton om dom så önskar så länge dom inte bryter reglerna. Dapine har fått varning i denna tråden, greywolf (möjligen hajstejks...) ligger på gränsen och ni andra se till att hålla er till sakliga argument istället för personangrepp när intellektet tryter. Att påpeka små felstavningar eller liknande kan ni skippa direkt, det tillför absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dagboksmanneN Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 (tomteinlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Låt folk posta från muppkonton om dom så önskar så länge dom inte bryter reglerna. Men det pajar ju hela dagboken. När det blev muppkrig i Mats dagbok var ni snabba med att stävja skitsnacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Fungerar inte IP-ban eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Ni är för sköna helt enkelt... Blir lite för många inlägg på en gång att svara på nu känner jag. Avvaktar med det. Orkar inte starta upp en ny dagbok pga detta, vet att det ändå kommer att fortsätta. Jag stör mig inte så jättemkt på det ändå, tycker det mest är ganska kul läsning. Att så många bryr sig. Innan jag började spela poker läste jag en hel del böcker om framgång (intresserar mig fortf. i det) En sak som är ganska slående är att ju mer framgångsrik man blir desto mer avundsjuka eller hatare kommer att uppstå, nåt man får leva med helt enkelt. Människan fungerar på det sättet. Dom som inte tror att dom själva kan lyckas måste trycka ner andra som gör det för att inte själva se "dumma" ut. Nåt som är skönt att se är iaf. att majoriteten i dagboken är positiva. Sen att det kommer nåt peronangrepp från nån anonym nisse där ute känns inte som att man behöver bry sig så mkt om. Sverige fungerar så som sagt. Uppskattar iaf. de flesta inläggen och försöker ta till mig det som är positivt. Sorry att jag inte orkar svara pga att det blivit så mkt nu. Skriv gärna igen isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Är inne på 4e dagen nu i min pokerpaus. Jag tänker spela kvällens turneringar för att jag tror att det är +EV. Är ju ändå bra värde på söndagsturneringarna och jag har hållt uppe länge nu (mot vad jag brukar alltså) och känner att jag kan spela på en disciplinerad nivå ikväll. Efter kvällen kommer jag att återuppta pausen. Kritisera gärna, men på en "vuxen" nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Men det pajar ju hela dagboken. När det blev muppkrig i Mats dagbok var ni snabba med att stävja skitsnacket. Ingen som bryr sig om lilla Dawwe. " den unga supertalangen som aldrig kommer bli nåt". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Är det inte lika bra att ta paus helt? Att du spelar turrar känns lite som att du vill stilla suget bara.. Just my 2 cents. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Är inne på 4e dagen nu i min pokerpaus. Jag tänker spela kvällens turneringar för att jag tror att det är +EV. Är ju ändå bra värde på söndagsturneringarna och jag har hållt uppe länge nu (mot vad jag brukar alltså) och känner att jag kan spela på en disciplinerad nivå ikväll. Efter kvällen kommer jag att återuppta pausen.Kritisera gärna, men på en "vuxen" nivå. Du är klockren Dawwe, tror du klonkar ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 bra med poker paus,tror du kommer tillbaks,(som du gjort förr).förvånad om ja inte ser dej på 50/100 bord innan året är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Ni är för sköna helt enkelt... Blir lite för många inlägg på en gång att svara på nu känner jag. Avvaktar med det. Orkar inte starta upp en ny dagbok pga detta, vet att det ändå kommer att fortsätta. Jag stör mig inte så jättemkt på det ändå, tycker det mest är ganska kul läsning. Att så många bryr sig. Innan jag började spela poker läste jag en hel del böcker om framgång (intresserar mig fortf. i det) En sak som är ganska slående är att ju mer framgångsrik man blir desto mer avundsjuka eller hatare kommer att uppstå, nåt man får leva med helt enkelt. Människan fungerar på det sättet. Dom som inte tror att dom själva kan lyckas måste trycka ner andra som gör det för att inte själva se "dumma" ut. Nåt som är skönt att se är iaf. att majoriteten i dagboken är positiva. Sen att det kommer nåt peronangrepp från nån anonym nisse där ute känns inte som att man behöver bry sig så mkt om. Sverige fungerar så som sagt. Uppskattar iaf. de flesta inläggen och försöker ta till mig det som är positivt. Sorry att jag inte orkar svara pga att det blivit så mkt nu. Skriv gärna igen isf. Har du läst Atlas Shrugged av Ayn Rand? Om inte så tror jag den skulle falla dig i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts