omduvoresomjag Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 vet inte om det handlar om avundsjuka egentligen, snarare orättvisa, när man själv spelade med ett MM som var åt helvete på en nivå man inte slog gulade man ganska fort.. tror detta gäller de flesta... men detta gör aldrig dawwe, han klonkar nån tour istället... jag känner inget hat mot dawwe, han är säkert en go kille, tycker bara det är orättvist att han inte är gul när han borde varit det 10 gånger om sen apropå den "svenska avundsjukan", ni har aldrig läst kommentarena på "ship it holla ballas" va? Ja, tur att livet är ett nollsummespel där orättvisor som dessa till slut jämnas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Ja, tur att livet är ett nollsummespel där orättvisor som dessa till slut jämnas ut. Eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Eller inte! Har du upptäckt ett botemedel mot döden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Konsensus och "alla ska vara trevliga" leder till intellektuell död, allmän stagnation, inbördes beundran, oförmåga att hantera kritik och gemensamma blindpunkter. Kort sagt äcklar det mig. Frågan är om det äcklar dig mer än det faktum att folk använder sig av personangrepp och spydigheter, du som verkar gilla att intellektualisera saker borde ju om någon tycka att det är så oerhört äckligt att så många säger så korkade/menlösa saker. Det borde äckla sig långt mer än att ett par snubbbar tycker att dagboksförfattaren har producerat en intressant dagbok? Dawwe har ju tagit all konstruktiv kritik på ett lysande sätt, han har ju flera gånger sagt "ja det har ni rätt i, jag måste bli bättre på det o det", typ hela tiden faktiskt. Och hans "anhängare" har inte heller motsatt sig "kritiken" rörande dawwes spel en enda gång. Då folk blir lite smått irriterande är när vissa börjar vråla "GULA GULA GULA" i dagboken. Det beteendet är ju tecken mer än något annat på att syskon inte borde vara så framfusiga med varandra rent sexuellt. Håller med dig i allt det du säger Hjort men tycker ej att det är applicerbart i denna dagbok och händelserna som utspelat sig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Nä, det är way mer stupid. Att en spelare som superslaskar får mer betalt när han har kortflyt än en mer "sansad" spelare är knappast anmärkningsvärt. Och huvudet Hjort missuppfattar som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 klart man är avundsjuk på folk som har turen att komma ITM i varje tour de spelar eller vinner 20 inköp första gången de testar NL1000 det är väl ett ganska normalt önsketänkande att dessa spelare gular? Varför önskar man nånsin att nån annan ska gula? Du verkar ju riktigt skev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 . Kolla in http://en.wikipedia.org/wiki/Groupthink och när ni är klara med det så kan ni dra igenom hela listan med logical fallacies. Inte för att jag tror att någon som behöver läsa definitionen kommer läsa definitionen. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Varför önskar man nånsin att nån annan ska gula? Du verkar ju riktigt skev. varför skulle man önska att det går bra för nån man inte ens känner??? jag önskar alla ska gula jag ska vinna alla pengar jag ska busta alla och dawwe ska gå personlig kk med höga finaxlån att betala av =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 lol, tycker denna dagbok börjar spåra upp, vore kul om någon kunde styra upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 varför skulle man önska att det går bra för nån man inte ens känner??? jag önskar alla ska gula jag ska vinna alla pengar jag ska busta alla och dawwe ska gå personlig kk med höga finaxlån att betala av =( Tänk om han dessutom fick restskatt på vinsterna i MC. Efter att han gulat och pengarna är slut.. Vad gott man skulle må! Mja mja.. man kan alltid drömma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Hmm Har för mig att folk svälter i afrika... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Hmm Har för mig att folk svälter i afrika... En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P du är ju helt jävla cp störd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jassa? Ser inte likheten.. Inte? Vad får dig att tro att Dawwe krossar allt motstånd på 5/10 när han spelar sitt A-game? För att du suttit och tittat när han spelar och för att han är din kompis? Riktigt stor humor när Norrköping/Linköping-maffian ska "försvara" varandra med diverse idiotiska påståenden. Keep it up! Jag har för övrigt inget emot Dawwe eller liknande, blir bara riktigt trött på att man inte får kritisera någon utav er utan att någon av er ska "stå upp för sin kompis". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 varför skulle man önska att det går bra för nån man inte ens känner??? jag önskar alla ska gula jag ska vinna alla pengar jag ska busta alla och dawwe ska gå personlig kk med höga finaxlån att betala av =( å sen leva lycklig i alla dina dagar med din pappa i en 1:a i Märsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P Seriöst du kan ju inte ha många hästar hemma asså, de var det vidrigaste jag hört i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Tycker det här dagboken börjar bli way of topic.. Synd tycker jag, för jag tyckte verkligen att det var intressant läsning förut! Nu handlar det bara om tycka om davve, eller ej... kan knappt minnas senaste handhistoriken... Dagnboken börjar också bli väldigt lång.. kanske dags för en "del2" när du börjar lira igen davve? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Tycker det här dagboken börjar bli way of topic..Synd tycker jag, för jag tyckte verkligen att det var intressant läsning förut! Nu handlar det bara om tycka om davve, eller ej... kan knappt minnas senaste handhistoriken... Dagnboken börjar också bli väldigt lång.. kanske dags för en "del2" när du börjar lira igen davve? Mm om du ens orkar ha en dagbok efter allt skitsnack det verkar medföra så vore kanske en del 2 ett bra alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GrandTheftGrind Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P Detta måste varit det vidrigaste jag någonsin läst. BTW, Lär dig stava innan du är inne och terroiserar bra dagböcker. ..., aldrig stavas ALDRIG med två L.... Sucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Dagnboken börjar också bli väldigt lång.. kanske dags för en "del2" när du börjar lira igen davve? Detta är del 2! Denna dagbok skapades för att del 1 spårade ur.. Jag har på känn att om 'del 3' skapas så kommer även den att spåra ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 varför skulle man önska att det går bra för nån man inte ens känner??? jag önskar alla ska gula jag ska vinna alla pengar jag ska busta alla och dawwe ska gå personlig kk med höga finaxlån att betala av =( du kan inte ha det riktigt rätt ställt i din lilla knopp.. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P sjukt så sjukt !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 [ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uberlo2 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 En rejäl festmiddag smakar alldrig så gott som när man tänker på dom svältande barnen i Afrika:-P Hur mår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Komiskt att många "vanliga" användare verkar ha skapat nya konton bara för att posta i den här dagboken utan att riskera sitt vanliga konto. Otroligt många med <10 poster som skriver här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts