Emil Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 vad är det då? Rent hat? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 ja QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 QFT QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 haha vilka jävla fjantar ni är, hoppas verkligen att ni träffar han på nått liveevent, kul att se om ni är lika tuffa då era idioter. Lixom kan inte förstå människor som hatar andra människor bara för att dem är bra/ har tur (vet inte vilket), blir så jävla less Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Det som är skönt med mrdawwe är att han inte framstår som lika divig som en del andra... Det är väl ganska uppenbart att han har en hel del skills, men det är tyvärr lika uppenbart att han har en hel del att jobba med. Att torska halva sin rulle på några dagar är inte ett friskhetstecken. Att hålla på och muppa sig här och vara taskig, som vissa sysslar med, är bara tragiskt. Att ta en paus och tänka igenom allt låter som en ganska bra idé. Om du kan arbeta fram ett system för att styra upp spelandet lite bättre så skulle du helt klart kunna dra in mycket mer pengar, om det nu är vad du vill. Sorry för ett osammanhängande inlägg, men jag är gristrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hmm, undrar varfor sa manga finniga tattarungar agnar sin tid at att lagga onodiga kommentarer i en dagbok dar de inte ens vet vem dagboksforfattaren ar. Vad paverkar det era liv om Dawwe skulle gula? Kanns som det borde finnas viktigare saker att bry sig om.. Att ens lagga in kommentarer huruvida Dawwe ar duktig eller haft tur ar sa javla meningslost for 95% av er har inte en javla aning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Alltså om ni har/hade träffat dawwe irl så hade ni inte hållt på såhär, han är en riktigt schysst och trevlig kille och har inte gjort nått för att fötjäna att massa idioter utrycker hat mot honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Det som är skönt med mrdawwe är att han inte framstår som lika divig som en del andra... QUOTE] Håller verkligen med, finns ju en del som verkar svävat iväg i det blå av sina pokerframgångar medans mrdawwe genomgående visat en ödmjuk attityd åtminstone i sin dagbok (kan inte uttala mig om annat än db) Hoppas att uppehållet ger dig tillbaka suget för pokern och att dom negativa personerna kan ge dig det bränsle du behöver för att komma tillbaka bättre än nånsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajstejkspåkerpråffs Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Alltså om ni har/hade träffat dawwe irl så hade ni inte hållt på såhär, han är en riktigt schysst och trevlig kille och har inte gjort nått för att fötjäna att massa idioter utrycker hat mot honom. Hej Dapajn! måste du vara ett sånt jävla i varje tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hej Dapajn! måste du vara ett sånt jävla i varje tråd Och du måste vara en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Jojje, du får inte posta bilder på min mamma utan att fråga först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hmm, undrar varfor sa manga finniga tattarungar agnar sin tid at att lagga onodiga kommentarer i en dagbok dar de inte ens vet vem dagboksforfattaren ar. Vad paverkar det era liv om Dawwe skulle gula? Kanns som det borde finnas viktigare saker att bry sig om..Att ens lagga in kommentarer huruvida Dawwe ar duktig eller haft tur ar sa javla meningslost for 95% av er har inte en javla aning! det är väldigt uppenbart för oss som kan poker och har mött han vid bordet. Som sagt var. Skumpan är på kylning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Det med att folk som är dryga och hatfulla skulle vara avundsjuka låter ju rätt mycket som en klyscha... men när man tänker på det har jag mycket svårt att tänka mig en skara framgångsrika spelare sitta och syssla med sånt... inte särskilt coolt i alla fall, hoppas dawwe ignorerar er så kan dom som tycker det är intressant följa dagboken sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 hajstejkspåkerpråffs, Det är tur att dina 10 kanoninlägg här på PF bidragit med mer än vad Dapines har gjort:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Vad håller alla på med? Detta är.. eller var en av de bättre dagböckerna på forumet. Men alla kommentarer om hans spelkvalite och avundsjuka inlägg från småpojkar förtar nöjet med att läsa dagboken. Hoppas att administratörerna får bukt på spammet så att man slipper bläddra två sidor för att kunna läsa ett vettigt inlägg. Lycka till med spelet Dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 det är väldigt uppenbart för oss som kan poker och har mött han vid bordet. Som sagt var. Skumpan är på kylning! Vad ar uppenbart? Att Dawwe spelar daligt nar han tiltar? Att han krossar vem som helst nar det flyter? I sa fall, vad spelar det for roll for dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Vad ar uppenbart? Att Dawwe spelar daligt nar han tiltar? Att han krossar vem som helst nar det flyter? I sa fall, vad spelar det for roll for dig? No offence men det här är nästan lika barnsligt som alla "hatinlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Vad ar uppenbart? Att Dawwe spelar daligt nar han tiltar? Att han krossar vem som helst nar det flyter? I sa fall, vad spelar det for roll for dig? lolla mig inte!! ja han spelar dåligt när han tiltar. jag krossar också vem som helst "när det flyter". det bryr mig för jag är grymt missunsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marre5 Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Tycker det är skönt att du verkar ha mkt bra kompisar som ställer upp för dig. Tack för en bra dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 hajstejkspåkerpråffs, Det är tur att dina 10 kanoninlägg här på PF bidragit med mer än vad Dapines har gjort Ska vi kyssa hans fötter för det eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iraiseyoufold Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 uppenbarligen har han nåt som ni inte har efter som ni engagerar er i hans dagbok så mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Var det bara jag som kände att Zyrs inlägg var en smula ironiskt? Zyr ironisk..knappast..han är bara vidrig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Strunta i all avundsjuka..tyvärr är det såhär sverige funkar jag är imponerad av din ödmjukhet och ditt tålamod med alla småpojkar här inne ta dig ITM på wsop eller grinda ihop 100 inköp på en vecka på NL1000..så jag får njuta av när det sticker i ögonen på zyr och folket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iupiter Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 var spelar den här grabben? nivå, klient et cetera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts