mrdawwe Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Vet inte om jag gillar den här handen riktigt... Vad är din read att han inte har en kneckt? för att han bettar för hårt första flopbettet? Om du nu hade en read så congratz wp alltså =) Har ingen read på honom. Sitter han på en knekt minireraisar han inte ytterligare en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Vet inte om jag gillar den här handen riktigt... Vad är din read att han inte har en kneckt? för att han bettar för hårt första flopbettet? Om du nu hade en read så congratz wp alltså =) Det är väldigt osannolikt att han skulle trebetta en J på floppen efter att Dawwe c/r. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 har ni aldrig spelat mot fisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Det är väldigt osannolikt att han skulle trebetta en J på floppen efter att Dawwe c/r. så ingen i världen 3bettar any jack där eller 88 eller TT 99?? allright... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grindvalen Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 manneN i dagbokeN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 så ingen i världen 3bettar any jack där eller 88 eller TT 99?? allright... Jo? Jag har väl inte skrivit något om det, skrev bara att det vara väldigt OSANNOLIKT och jag tror det heller inte det är så troligt att han skulle backa upp stacken med 99/TT där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Men dawwe skulle miniraisa en jack där igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 jag fattar inte.. jag spelade samma tour och då spelade jag No limit inte fixed limit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cessan Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Dawwe, hur många "inköp" tycker du man ska ha per nivå när man spelar Sit n Go? O gl på dig / cessan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Men dawwe skulle miniraisa en jack där igen? Nej, det skulle han nog inte men även fast motspelarna har det på känn så har de oftast inte guts att stoppa in tomma där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Dawwe, hur många "inköp" tycker du man ska ha per nivå när man spelar Sit n Go? O gl på dig / cessan Ingen aning Har blivit lite så att jag lyssnar ofta på vad mängden säger och kör lite i underkant. (Nu har jag inte så lite som det ser ut, utan jag har en del att skjuta in från banken om det är så) Tack ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 jag fattar inte.. jag spelade samma tour och då spelade jag No limit inte fixed limit hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Men dawwe skulle miniraisa en jack där igen? Kan hända faktiskt, beror på vem jag möter, men oddsen på att en okänd motspelare i Sunday Warmup skulle göra det kändes väldigt fina för ännu en miniraise och nej jag tror inte det finns många alls som vågar trycka tillbaka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Blev inte så jättemkt lir igår +$400 BR Party: $6250 Prima: $250 Pokerstars: $300 Fulltilt: $2300 =$9100 Mer liiiir idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beirut_kid Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 vad nickar du på stars ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 HHAHHAHA LOL jag trodde jag satt och skrev i punkrock's dagbok men tydligen är det ju dawwes bok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 vad nickar du på stars ? Mrdawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 HHAHHAHA LOL jag trodde jag satt och skrev i punkrock's dagbok men tydligen är det ju dawwes bok... hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Insättning $1000 -$4350 BR Party: $3150 Prima: $250 Pokerstars: $850 Fulltilt: $1500 =$5750 Nu funkar internet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyCo Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Insättning $1000 -$4350 BR Party: $3150 Prima: $250 Pokerstars: $850 Fulltilt: $1500 =$5750 Nu funkar internet igen. Får man fråga hur det gick till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 mrdawwe, hur mycket har du tagit ut ungefär? Jag har ju följt den här dagboken och kan ju säga att jag alltid funderat på när du ska gula. Nu ser det ju ut som om det kanske inte är så långt borta. Jag hoppas för din skull att du tagit ut en del pengar på resans gång så du inte grämer dig över att ha haft +$60.000 och sen förlorat allt. Det är ju faktiskt rätt så mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Han tog ut typ 80-90% har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Han tog ut typ 80-90% har jag för mig. Säkert? I så fall låter det ju väldigt sunt och bra. Var lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Som jag fårstår det tog han först ut ca 10.000 sedan hade han 19000 kvar. Sen tog han ut mer och hade typ 7000 kvar. Dvs uttag ca 23000.. Om jag nu räknat rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Get a life ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts