mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 HH please =) Letar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Tog nyss hem min största pott någonsin a $50k och grindade hem ett fint + siiiick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 hehe ty sjuk hu-match.. han bluffade HELA tiden.. första gången jag spelade $100/200 seriöst Mm och idioten visar hela tiden oxå. Väntat utfall av matchen. Krävs ändå balls när det är hög nivå att gör sånna syner. Starkt att fullfölja. Måste ha missat 50k$-poten. Se till att leta upp den. Stolen verkar bra btw =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nätverk please? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nätverk please? Betfair nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 hoppas du spelar in dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vem är grinson9 från panama som sitter med 170k på 100/200 6-max och 90k på 250/500 6-max och väntar på alla HU-bord? (betfair) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vem är grinson9 från panama som sitter med 170k på 100/200 6-max och 90k på 250/500 6-max och väntar på alla HU-bord? (betfair) Undrade också det. Orkade dock inte starta en tråd för det. Han har rätt sjuka stackar. 100-200 tex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Trodde att jag spelade in hela sessionen utan ljud men lyckades inte av nån konstig anledning. Lyckades precis innan dock spela in en 7min film på NL200 där det inte blev så seriöst grindande men ändå. Blir nya försök, drar igång en liten session nu igen. Ipoker, Betfair tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Brukar du köra 50/100, 100/200 nuförtiden? Trodde du höll till vid 10/20. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 mrdawwe eller mrdawwetilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Brukar du köra 50/100, 100/200 nuförtiden? Trodde du höll till vid 10/20. Lycka till. Får väl kalla det lördagsgodis antar jag Annars mest 25/50 sista tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Färgdrag is the nutz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 mrdawwe eller mrdawwetilt? MrdawweTILT (har inte en chans mot Mrdawwe H f.ö. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Färgdrag is the nutz Så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 jag vill se på film Dave CG såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Helt klart CG! Andra filmen får gärna va en MTT... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vilket nätverk tillhör Betfair? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank_Connection Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vilket nätverk tillhör Betfair? Fristående Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Hittade du någon hh på $50k-potten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Hittade du någon hh på $50k-potten? Inte lyckats få fram Ipoker ordentligt i PT, lovar att lägga upp den när jag hittar den. Skitsession idag, tiltade loss ordentligt tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Inte lyckats få fram Ipoker ordentligt i PT, lovar att lägga upp den när jag hittar den. Skitsession idag, tiltade loss ordentligt tyvärr. Det var tråkigt att höra, det här såg ju så bra ut: http://img507.imageshack.us/img507/8831/dawwejw6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Har starka funderingar på att göra en video.Skulle vilja veta vad det finns störst intresse av att se. Kan hända att jag gör fler men vad ska den första bestå av isf? Mtt, cg, 6max eller HU? 6max cg vore trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 6max cg vore trevligt Håller med. Riktigt roligt att du har lust och göra en video! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Inte lyckats få fram Ipoker ordentligt i PT, lovar att lägga upp den när jag hittar den. Skitsession idag, tiltade loss ordentligt tyvärr. Såg att du satt med ca 60k stack på ngt HU bord, resten gick åt helvete lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts