Bootliner Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Lite lik en ung Gus Hansen tänker jag Citera
baliku Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Lite lik en ung Gus Hansen tänker jag samma spelstil också kanske? Citera
-Gilbuert- Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Snygga stackar på ipoker igår, riktigt roliga games att raila, tackar för underhållningen . Hur ligger du till mot igor och adametess?. Igor anser jag vara en av nätverkets vassaste spelare. adametess har alltid grindat 510 hu men har klonkat ecoop och gått upp i stakes. Adametess anser jag vara relativt bra värde i, väldigt mkt checksyn och famlande i mörker från hans sida. Skulle vara roligt höra dina tankar om dessa spelare... Citera
Beckham Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Klockan är snart 10 och jag har både hunnit vakna och tagit emot min Aeron-stol nu. Mkt på en gång men nu är det klart. Nu mot Sthlm, wish me gl! Du kommer garanterat inte att bli besviken, skönaste stolen som finns gl i sthlm Citera
-_- Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Vi ses absolut på torsdag Vad innebär 26k-stack då, över avg? njaa 27k slutade avg den dagen jag spelade... hur gick de för dig? står ju inget på poker.se iaf. Citera
inho Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 ja, hur mår dom? inte en rapport om davve Citera
tågrånarn Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Lite lik en ung Gus Hansen tänker jag pratar vi spel-stil eller ska han ta illa upp? Citera
gibbsson Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 1a av 16 på party i ett Wsopkval (har redan paket men ändå ) 2st platser Tror inte att du hade fått pengar om du vunnit ett till. Jag fattade det så iaf, annars hade jag grindat kval på party. Citera
inho Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 Jo jag ska vara anmäld. Lirar du med? Slutade 33 :A , spelade riktigt uselt sista dagen, lite synd men helt okej ändå, pengar iafl Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Du kommer garanterat inte att bli besviken, skönaste stolen som finns gl i sthlm Oj nej! Sitter i den nu och har det skönt efter att ha varit internetfri sen jag åkte till Sthlm Otroligt sugen på att grinda i den också! Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Snygga stackar på ipoker igår, riktigt roliga games att raila, tackar för underhållningen . Hur ligger du till mot igor och adametess?. Igor anser jag vara en av nätverkets vassaste spelare. adametess har alltid grindat 510 hu men har klonkat ecoop och gått upp i stakes. Adametess anser jag vara relativt bra värde i, väldigt mkt checksyn och famlande i mörker från hans sida. Skulle vara roligt höra dina tankar om dessa spelare... Ty! Inte gått så bra på länge som mot just Adametess (synd att klaga på matchen mot Igor också iofs.) Men det roliga mot Adametess var att vi satt och mer eller mindre nötgrindade i kanske 3 timmar (hade ett antal andra bord uppe)och efter det så satt han med $10k och jag med $5k. Sen hände nånting med honom, minns inte riktigt vad som fick honom på tilt men kanske 1 1/2 h senare sitter jag med $70k mot hans 5. Helt otroligt! F.ö. fick jag uppfattning om att båda 2 var duktiga spelare. Som sagt, han Adam kanske synar ner lite för mkt. Jag har inte spelat så mkt mot Igor och bara på NL5k medans jag sett honom sitta och vänta mkt på NL10k/20kborden, kanske var därför att han brukar grinda högre som gjorde att jag inte fick nån uppfattning att han var jätteduktig. "Småpengar" för honom.. Sen krävs ju fler sessioner för att avgöra nåt sånt såklart. Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 njaa 27k slutade avg den dagen jag spelade... hur gick de för dig? står ju inget på poker.se iaf. GG! Hörde att du åkte på dagen dag2. Gick inte bra alls för mig, dubblade nästan upp bland de första händerna sen funkade inte mkt alls.. Shortstackade ett tag innan jag inte orkade mer i slutet på dag 1. Stoppade in mina 10bb i ett jkättedåligt läge med Q2o och åkte mot AQ. Hade bara sovit 3 timmar med, kan ju ha påverkat. Aja, nätgrind är bättre. Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Slutade 33 :A , spelade riktigt uselt sista dagen, lite synd men helt okej ändå, pengar iafl WP! Såg dig aldrig btw Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Lite lik en ung Gus Hansen tänker jag haha har hört den förut.. håller väl inte med så mkt iofs Citera
mrdawwe Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Tror inte att du hade fått pengar om du vunnit ett till. Jag fattade det så iaf, annars hade jag grindat kval på party. Okej, har kvalat in genom Stars innan och där kan man ju välja iaf. Men gick ju ändå inte som vanligt. Svårt det där med satteliter. Citera
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Oj nej! Sitter i den nu och har det skönt efter att ha varit internetfri sen jag åkte till Sthlm Otroligt sugen på att grinda i den också! Upp och kör bara. Vilka nätverk är det som gäller nu btw? Ser dig inte på Prima längre. Citera
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Har starka funderingar på att göra en video. Skulle vilja veta vad det finns störst intresse av att se. Kan hända att jag gör fler men vad ska den första bestå av isf? Mtt, cg, 6max eller HU? Citera
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Har starka funderingar på att göra en video.Skulle vilja veta vad det finns störst intresse av att se. Kan hända att jag gör fler men vad ska den första bestå av isf? Mtt, cg, 6max eller HU? Kan du inte slänga upp en poll ? Citera
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Upp och kör bara. Vilka nätverk är det som gäller nu btw? Ser dig inte på Prima längre. Slog mig precis ned på Ipoker och Prima. Citera
AnnAhl Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Sjukt underhållningsvärde, vem är inte sugen på en Dawwe-multitablar NLT 5k HU? Asså, Coca-Cola och popcorn till den... Citera
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Hehe börjat bra iaf. möter just Igor och är upp ca 3 inköp än så länge Citera
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Hehe börjat bra iaf. möter just Igor och är upp ca 3 inköp än så länge 9T:an va snuskig. Citera
slaskpoker Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Sjukt underhållningsvärde, vem är inte sugen på en Dawwe-multitablar NLT 5k HU? Asså, Coca-Cola och popcorn till den... +1 Citera
Recommended Posts