hampulito Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Ligger etta efter dag 1a i Ongames 2dagars $1k event, fortsätter på söndag. Ska spela dag 1b idag hur många var det som gick vidare från dag 1a kan int ehitta det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Ligger etta efter dag 1a i Ongames 2dagars $1k event, fortsätter på söndag. Lycka till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Lycka till ikväll! Nån som inte har dagarna rätt? de är lördag? ; o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Nån som inte har dagarna rätt? de är lördag? ; o Haha fan vilken miss. Gl imån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Haha fan vilken miss. Gl imån! Ett syndrom som blir konsist vid förmycket grindande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Har du också krossat dawwe i bluffstopp? Riktigt softa games när han är med LOL igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Ska spela dag 1b idag hur många var det som gick vidare från dag 1a kan int ehitta det någonstans. strax över 200 pers (kan va 214, osäker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Finalen är imorn.. Tilt på att jag redan lyckats åka ut från $1million-garantin på Party som jag sett fram emot ett tag.. tog 30 min:rolleyes: Blir ett par till mindre turrar om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Sitter nu och reggar mig till kvällens turrar och upptäcker att det inte finns nån $300k på Party ikväll. Är ju en av mina favoriter ffs. Nån som vet nåt om den? Åker ut på landet några timmar nu och grillar, hoppas nån kommit med glädjande besked när jag är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Kan ju bero på att de hade $1M grnt igår, vem vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Kan ju bero på att de hade $1M grnt igår, vem vet.. Just ja, låter som en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Ute ur ongame AQ vs AJ i chip2a-pott 10 platser innan pengarna mot en JÄTTEfisk, jag gråter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 1a av 16 på party i ett Wsopkval (har redan paket men ändå ) 2st platser ITM i Betfairs $125k nu 27 kvar 21a av 98 i ongames $100k ITM vid 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Ute ur Betfair JJ vs AA lite iúnder avg i party med 11 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Jaha AQ fick inte stå mot fisksyn med A6 heller i party.. vilken **** dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 2a av 91 i ongames iaf.. missade till och med att göra addon i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 2a av 91 i ongames iaf.. missade till och med att göra addon i den addon? Du menar rebuyen eller? Va ju bara 1r i den. Trodde du tog den redan från start? /SK EDIT: GL btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 ahaa ty! ligger 5a av 29 nu.. Pleease nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 normalt att det inte kommer j eller spader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 lycka till föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 gaah var det du!? ledsen.. ty 1a av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 1 av 11 nu efter tidernas missclick, AI med k4 vs A9 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 vad ger första plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 9a klantig som jag är............ 1an hade gett $28k, fick $1700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 9a klantig som jag är............1an hade gett $28k, fick $1700 Brukar du lira Pokerstars Sunday Million? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts