jack_the_dipper Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis dawwe! Du får ta din fina cykel och komma hit snart igen och lire lite basket! Så kan jag ta med kameran också så får du posera lite med din störtsköna båge och så postar vi allt lite snyggt här på PF? Hörs! /Kristoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis dawwe! Du får ta din fina cykel och komma hit snart igen och lire lite basket! Så kan jag ta med kameran också så får du posera lite med din störtsköna båge och så postar vi allt lite snyggt här på PF? Hörs! /Kristoffer [X] Not so hidden brag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Loggar in på Betfair och vad är det första jag ser? $100,000 GTD winner: MrdawweTILT (prize money: $30,000) congrats, verkligen kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 [X] Not so hidden brag. Ja självklart, min e-penis växte till Peter North-size bara för jag är bekant med dawwe! Slappt liksom. Undrar om jag kan få jobb på det här bekantskapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Ja självklart, min e-penis växte till Peter North-size bara för jag är bekant med dawwe! Slappt liksom. Undrar om jag kan få jobb på det här bekantskapet. Såååååå oskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Tack! Vet ej hur mkt jag dragit in riktigt men min 4-5 månaders långa neråtswing verkar ha vänt nu litegrann. Har plussat stabilt nu nästan varenda dag på cg (NL1k) + 2 st stora klonks i mtts. Det gör att jag har självförtroendet tillbaka och spelar mycket bättre än att jag gjort tidigare. Ja jag vill sååå gärna gå upp i nivå. Svårt att veta om det är dags för mig att gå upp nu men jag skulle nog anse att jag har rulle till det just nu. MEN som du säger, surfa på vågen.. det låter inte oklokt att stanna kvar på nivån i iaf kanske en månad till. Har i stort sett aldrig tidigare stannat kvar på en nivå mkt längre än jag behövt. Skulle kanske behöva mindre emotionella swings som sagt. Jag får se hur det blir nu i månadsskiftet. Stort grattis! +++ spoiler om fegis-tänkande ahead +++ Du har dragit in ~ 40 k (netto) på tours under april?! Du vill sååååå gärna lira NL2k? Du känner dig ( i starten på april) lite sliten och pokern känns lite blasé? Du lirar NL1k nu? ---> Varför inte "nöja dig" med NL1k som grindstake, och lägga focus på att fortsätta bomba tours? 1-5 ptbb/100 samt +resultat tours borde smaka mumma det också? Surfa på en framgångsvåg, minimera emotionella swings på cash-liret? Tänker jag fel? Jag kanske är för konservativ? Hursomhelst: fortsatt lycka till! Din dagbok är kul att läsa då den engagerar. återigen, Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Grattis dawwe! Du får ta din fina cykel och komma hit snart igen och lire lite basket! Så kan jag ta med kameran också så får du posera lite med din störtsköna båge och så postar vi allt lite snyggt här på PF? Hörs! /Kristoffer Ty! Jag lovar att inte ta med cykeln om du ska fota och lägga upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Ty!Jag lovar att inte ta med cykeln om du ska fota och lägga upp Fegt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Blev en kortare session på NL2k. Bestämde mig innan att jag kör 10 inköp där som högst innan jag går ner igen och kör NL1k + turrar hela månaden ut. Det gick fort så wish me gl på NL1000! Snart söndag igen vilket känns ganska trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Nyss plussat 10 fina inköp och ligger 1a i en $50kgaranti på party med 84 pers kvar.. hojtar vid finalbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Nyss plussat 10 fina inköp och ligger 1a i en $50kgaranti på party med 84 pers kvar.. hojtar vid finalbord edit jag leder:-D bara ja som tykr prizepölen e bäng? inge jättehopp precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonathana1 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 hej! Vad nickar du på party dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Snyggt Iamnils Nick, RIPCURLx? Tänkte inte mkt på strukturen faktiskt. Nick på Party: Mrdavve Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Wow, över 1 miljon visningar, finns det någon tråd på pf som ens kommer i närheten av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Wow, över 1 miljon visningar, finns det någon tråd på pf som ens kommer i närheten av det? Det skiljer drygt 750 000 visningar ner till nr 2 bland dagböcker... RESPECT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Wow, över 1 miljon visningar, finns det någon tråd på pf som ens kommer i närheten av det? Iremmats - Rookie of the Year 2006: 974 760visningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Iremmats - Rookie of the Year 2006: 974 760visningar Men då räknar jag kallt med att 200k av de visningarna kommer från honom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Bubblade typ i de båda turrarna jag spelade inatt, bara för att spara mig till morgondagen ofc.. Ännu en mkt fin cg-natt till ända - + 10 inköp. Godnight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Ännu en mkt fin cg-natt till ända - + 10 inköp. -/+ 10 inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 -/+ 10 inköp? "Tankstreck + 10 inköp" måste det väl vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 någon som kan reda ut för mig vad en grymm bb/100 ligger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Bubblade typ i de båda turrarna jag spelade inatt, bara för att spara mig till morgondagen ofc..Ännu en mkt fin cg-natt till ända - + 10 inköp. Godnight! hahaha när jag tjatra med dig hade du precis tagit igen ett $8k back... plussade du 10 inköp på närmare 2 timmar sen! Respekt! Grind i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 någon som kan reda ut för mig vad en grymm bb/100 ligger på? 10 / 5ptbb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Hehe gick fort där ett tag ja Jag skrev lite konstigt, +10 blev det. Nu startar kvällens turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 11a av 21 nu i Ongames Bigdeal $150k 42a av 156 i Ipokers $250k Annars ute ur allt utom S million som nyss började Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts