Alow Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Ty, hittar dock inte turren. Så håll mig uppdaterad GL! Citera
stoffe83 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Ty, hittar dock inte turren. Så håll mig uppdaterad GL! 3/24 just nu Citera
-PK- Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Ty, hittar dock inte turren. Så håll mig uppdaterad GL! sök på mrdawwe så hittar du turren. Citera
Alow Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 sök på mrdawwe så hittar du turren. Har inget konto, eller kommer iallafall inte ihåg mitt lösenord. Men lånar en polares, detta vill man ju inte missa Citera
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Postad 5 April , 2008 14 av 16 efter torsk med 33 vs AK och AK vs AQ blir så trött Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 En ggn i livet Synd mannen... /SK Citera
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Postad 5 April , 2008 Så tråkigt när man spelar bra.. till skillnad från vad jag gjorde igår Ska bli såå skönt att komma till Sverige och jobba lite.. går in i väggen snart annars tror jag. Nää får inte va deppig nu. Ska ta en cg-session till och se om det kan vända lite. Precis tagit en 20längdare i poolen så är lite mer laddad iaf. Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Ska du inte haka till SM med oss vanliga dödliga? /SK Citera
Opteron Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Så tråkigt när man spelar bra.. till skillnad från vad jag gjorde igår Ska bli såå skönt att komma till Sverige och jobba lite.. går in i väggen snart annars tror jag. Nää får inte va deppig nu. Ska ta en cg-session till och se om det kan vända lite. Precis tagit en 20längdare i poolen så är lite mer laddad iaf. Jag vill också ha en pool =) Snart kommer superklonken ska du se. Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 ? dawwe busta väl med 33 vs QK eller nåt tyckte jag... /SK Citera
Alow Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 dawwe busta väl med 33 vs QK eller nåt tyckte jag... /SK 22 vs QK var det! Citera
mrdawwe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Ska du inte haka till SM med oss vanliga dödliga? /SK Jo, haha jag tror fan i mig det, om jag hinner.. vilket datum är det? Citera
mrdawwe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Jobba i sverige? Visst låter det konstigt!? Missförstå mig rätt. Jag ska inte göra det för att se om jag vill göra det istället för att försörja mig på poker, heller inte för att det är nån fara ekonomiskt sätt, utan för att få lite perspektiv på livet kort sagt. Ser fram emot att jobba med människor under kanske 2v-1månad. Har ju inte gjort det på ungefär 3 år. Nu är man laddad iaf för en hel natts turregrind! Citera
eyedol Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Hehe ok. Var hittar du ett sånt jobb? Citera
mrdawwe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Hehe ok. Var hittar du ett sånt jobb? Har mina skumma kontakter Citera
LAMM1 Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Ja, du kan ju sitta nattpassen på Siemens i Finspång och räkna muttrar. Citera
Vasabo Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Jag tycker jobb låter som en utmärkt idé för dig som kan pissa iväg 10K+$ på en grindsession. Ger garanterat perspektiv på tillvaron att försöka tjäna ihop de pengarna på ett vanligt jobb. Blir säkert enklare med MM sen! Mycket moget davve! Citera
IamNils Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 idag vill vi se mrdawwe reggad på 5k turren aiit! Citera
Pskott Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Tjenare, Har läst igenom en 100 sidor eller nåt, Mycket bra läsning och kul att det går bra i många turrar! Vad nickar du på de olika nätverken? Ser lite olika lite överallt! Lycka till i framtiden btw! Citera
mrdawwe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Jag tycker jobb låter som en utmärkt idé för dig som kan pissa iväg 10K+$ på en grindsession. Ger garanterat perspektiv på tillvaron att försöka tjäna ihop de pengarna på ett vanligt jobb. Blir säkert enklare med MM sen! Mycket moget davve! Tror på det med! Tack för komplimangen Citera
mrdawwe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Ingen 5kturre idag men det kommer garanterat Ligger just nu bra till i Partys $300k (Mrdavve) och Stars $100rebuy (Mrdawwe) Har även 2 andra turrar på party som går ok... 3 st wsopkval idag wish me luck hehe Citera
Recommended Posts