Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad

Så tråkigt när man spelar bra.. till skillnad från vad jag gjorde igår :/

Ska bli såå skönt att komma till Sverige och jobba lite.. går in i väggen snart annars tror jag.

Nää får inte va deppig nu. Ska ta en cg-session till och se om det kan vända lite. Precis tagit en 20längdare i poolen så är lite mer laddad iaf.

Postad
Så tråkigt när man spelar bra.. till skillnad från vad jag gjorde igår :/

Ska bli såå skönt att komma till Sverige och jobba lite.. går in i väggen snart annars tror jag.

Nää får inte va deppig nu. Ska ta en cg-session till och se om det kan vända lite. Precis tagit en 20längdare i poolen så är lite mer laddad iaf.

Jag vill också ha en pool =)

Snart kommer superklonken ska du se.

Postad
Jobba i sverige? ;)

Visst låter det konstigt!? :-D

Missförstå mig rätt. Jag ska inte göra det för att se om jag vill göra det istället för att försörja mig på poker, heller inte för att det är nån fara ekonomiskt sätt, utan för att få lite perspektiv på livet kort sagt.

Ser fram emot att jobba med människor under kanske 2v-1månad. Har ju inte gjort det på ungefär 3 år.

Nu är man laddad iaf för en hel natts turregrind!

Postad

Jag tycker jobb låter som en utmärkt idé för dig som kan pissa iväg 10K+$ på en grindsession. Ger garanterat perspektiv på tillvaron att försöka tjäna ihop de pengarna på ett vanligt jobb. Blir säkert enklare med MM sen! Mycket moget davve!

Postad

Tjenare, Har läst igenom en 100 sidor eller nåt, Mycket bra läsning och kul att det går bra i många turrar!

Vad nickar du på de olika nätverken? Ser lite olika lite överallt!

Lycka till i framtiden btw!

Postad
Jag tycker jobb låter som en utmärkt idé för dig som kan pissa iväg 10K+$ på en grindsession. Ger garanterat perspektiv på tillvaron att försöka tjäna ihop de pengarna på ett vanligt jobb. Blir säkert enklare med MM sen! Mycket moget davve!

Tror på det med! Tack för komplimangen :)

Postad

Ingen 5kturre idag men det kommer garanterat :D

Ligger just nu bra till i Partys $300k (Mrdavve) och Stars $100rebuy (Mrdawwe) Har även 2 andra turrar på party som går ok... 3 st wsopkval idag wish me luck hehe