Waggho Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Your The Maaaaaaaaaaaaaaan "Din mannen"? Grattis Davve! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Tack tack tack tack tack tack tack tack tack allihopa!!! :D:D JAG KOMMER ATT KLONKA I MONACO! Såhär ser mailet ut som jag nyss fick. Dear Mrdawwe, Congratulations on winning a seat to the 2007 European Poker Tour Grand Final! This prestigious EPT event, Europe's richest poker tournament, will take place at the exclusive Monte Carlo Bay Hotel & Resort, from March 28th to April 1st 2007. As the winner of a PokerStars EPT Grand Final package, you will receive: 1) 10,000 Euros seat in the main tournament 2) $1,500 contribution to travel costs, credited automatically to your PokerStars account 3) Six nights accommodation (check in 27th March, check out 2nd April) at the Monte Carlo Bay Hotel and Resort: twin room, with continental breakfast included. Qualifiers may invite a guest to share their room at no extra cost. 4) Free access to the player’s buffet All qualifiers will receive their own PokerStars player bag, so please send your shirt size (S, M, L, XL, XXL, XXXL) now to registrations@pokerstars.com, and your bag will be waiting for you in Monte Carlo. All qualifiers and their guests are invited to attend the PokerStars elcome Party, held in the evening of Tuesday 27th March. HOW TO GET THERE: All satellite winners need to make their own travel arrangements, and we strongly advise players to arrive in Monte Carlo on Tuesday 27th March. Monte Carlo is located within the tiny principality of Monaco on the French Mediterranean coast, 30 miles from Nice International Airport. There are regular train, bus and taxi services from Nice to Monaco, or visitors may wish to use the regular helicopter service from the airport to the centre of Monaco. ACCOMMODATION: The Monte Carlo Bay Hotel & Resort, opened in 2005, is the most exciting new development project in Monaco. You can find out more about the hotel at http://www.montecarlobay.com. PokerStars will make a reservation in your name so you just need to present yourself at hotel check-in desk on March 27, and to supply the hotel with a credit card to cover ny extra costs such as room service and phone calls. The hotel is equipped with high speed internet access. If you wish to extend your stay, or you have any specific request regarding your booking, then please contact the hotel direct on: Tel (+377) 98 06 02 00 THE EPT GRAND FINAL: The field for the 10,000 Euros EPT Grand Final will be split into two "flights": day 1a (starting March 28) and day 1b (starting March 29). PokerStars will conduct a random seat draw on or around March 19, and this information will be sent by email to all qualifiers and posted on the EPT website. Players may not choose their flight dates in advance of the draw. The EPT Grand Final and other associated poker events will take place in the Salle des Etoiles, located within the Monte Carlo Bay Resort complex. The 2006 Grand Final, with a prize pool of 2,980,000 Euros, was won by PokerStars qualifier Jeff Williams, who went home with 900,000 Euros ($1.1m). Please check the Monte Carlo page on the EPT website for more detailed and up-to-date information about this event, including travel advice: http://www.europeanpokertour.com/EPT3_montecarlo.html Congratulations, and we look forward to seeing you in Monte Carlo! The PokerStars Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 klonka han montecarlo platsen!? :D:D isåfall, du är bästa i värdeln dawwe :D:D: fan vad kul allså, du får fan lära upp mig i tahiland:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Om du inte blir bad-beatad så kommer du ju äga upp hela EPT :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Förutom klonken ser dagsresultat och BR ut såhär: +$1150 BR Party: $5750 Prima: $9400 Pokerstars: $2300 Fulltilt: $4350 =$21800 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 n1 n1, vem ska du ta med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Nu är klockan 03. Sömn, som jag lovade mig själv igår men måste planera morgondagen först. Jag ska gå upp senast klockan 13 och ta en promenad. På kvällen kör jag till Finspång för turregrind hela kvällen, helst innan 19 då $200kn börjar. Hoppas på att mor kan ge mig bilen innan det. jag har inte rört en nikotinprodukt och det känns sjukt bra. Gick även min dagspromenad i dagsljus. Antagligen var det det som gjorde att jag lyckades klonka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenneke Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Grattis till turre klonken! jag åker ner till thailand den 29:e. Ni är där då va. Vart i thailand ska ni vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 grym du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 det här med dagsljus och promenader låter bra.. Får nog bli lite dagsljus för mig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 tja mannen som ja sa i smset grattis på dej=) jag funderar på att hänga med till finspång imorgon eller idag eller va det blir=) men slå mig en pling runt 17.00 ska försöka gå upp då eller slår ja en pling när ja vaknar ...ja har bil om du inte skulle kunna förskaffa dig en...pöss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 F*n stort GRATTIS! Helt grymt bra jobbat! Nu vill jag se en klonk av rang i monaco. Får man fråga hur nerverna va på finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Lovar! Gonatt! Stort GRATTIS Dawwe riktigt grymt :D!!! Kände på mig att de skulle gå vägen .. lär ju bli en upplevelse utan dess like så njut av tillfället ... WP HF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Vaknade nu, helt skum tid för mig att vakna på, antar att jag är lite uppspelt sen igår pluss att det är turneringssöndag idag. Såhär ser kvällen ut: Det kan bli en del Sng-grind innan men annars är jag reggad till följande: $250k Sunday warmup Stars 18.45 -$215 $200k Party 19.00 -$215 $250k Prima 21.30 -$110 $1M Sunday Million Stars 22.30 -$215 $400k Fulltilt 00.00 -$216 Ska snart ta en promenad. Riktigt sugen på att dra och träna med innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Vaknade nu, helt skum tid för mig att vakna på, antar att jag är lite uppspelt sen igår pluss att det är turneringssöndag idag. Såhär ser kvällen ut: Det kan bli en del Sng-grind innan men annars är jag reggad till följande: $250k Sunday warmup Stars 18.45 -$215 $200k Party 19.00 -$215 $250k Prima 21.30 -$110 $1M Sunday Million Stars 22.30 -$215 $400k Fulltilt 00.00 -$216 Ska snart ta en promenad. Riktigt sugen på att dra och träna med nånstans innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Stort GRATTIS Dawwe riktigt grymt :D!!! Kände på mig att de skulle gå vägen .. lär ju bli en upplevelse utan dess like så njut av tillfället ... WP HF Ja det lär bli nåt man inte glömmer. Sjukt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 F*n stort GRATTIS! Helt grymt bra jobbat! Nu vill jag se en klonk av rang i monaco. Får man fråga hur nerverna va på finalbordet? Tack! Jag var nervös alltså, när vi var 6-7 st kvar. Jag hade tappat en del och visst inte hur jag skulle lösa det på bästa sätt. Folda folda folda eller sno blinds? Fick stöd av Schermanator på msn som bara sa ett ord (ett antal ggr) FOLDA jag gjorde i stort sett det och det höll. Ska dock spela lite annorlunda i Monte Carlo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 n1 n1, vem ska du ta med dig? Ty ty Blir antagligen flickvännen i första hand, är dock inte så säker på att hon kan fixa pass dit så lätt. Lovade NÄSTAN Schermanator på msn innan det sa klonk att "ifall att", så han står på tur där. (Om du betalar flygbiljetten och fortfarande vill Scherman) det här med dagsljus och promenader låter bra.. Får nog bli lite dagsljus för mig imorgon. INTE fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Grattis till turre klonken! jag åker ner till thailand den 29:e. Ni är där då va. Vart i thailand ska ni vara. Tack! Japp, vi är där fram till 10 april. Vi har hyrt några villor i Phuket. Själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 tja mannen som ja sa i smset grattis på dej=)jag funderar på att hänga med till finspång imorgon eller idag eller va det blir=) men slå mig en pling runt 17.00 ska försöka gå upp då eller slår ja en pling när ja vaknar ...ja har bil om du inte skulle kunna förskaffa dig en...pöss Tack igen Det låter! Jag kommer inte att ha nån bil förrän 1730-18. Vore bra om man kunde åka tidigare (om man är välkommen så tidigt förstås). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Sweeeet! Klonkar du där nere så är ju målet klart! Vilket av målen? Alla mina mål, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Blir att köra ett bodypump-pass på worldclass kl. 16.30, sen raka vägen till Finspång tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts