Solidify Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Bara jag som vill se en fortsättning vs deeempa? Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 sjuka summor pojken tar in...hade jag vunnit 100k$ på en dag,fysatan vad jag hade haft många gucci och dior väskor imorrn... carromalmoe = iremmats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 carromalmoe = iremmats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Bara jag som vill se en fortsättning vs deeempa? Hehe... nope, skulle gärna se en death match mellan dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 2 myggor satt på Robinson Cruse. Då sa den ena, "nej fan nu skiter jag i det här, vi syns på Fredag." Fattar inte denna. Någon som är villig att förklara den. Edit: Nu gick polleten ner. Hans polare på ön hette ju Fredag. Sjukt fint dawwe. Pengarna strömmar in bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 2 myggor satt på Robinson Cruse. Då sa den ena, "nej fan nu skiter jag i det här, vi syns på Fredag." Fattar inte denna. Någon som är villig att förklara den. Edit: Nu gick polleten ner. Hans polare på ön hette ju Fredag. Sjukt fint dawwe. Pengarna strömmar in bra. Hahaha, nej den är lite lurig Fint att du klonkade den. Och för att inte gå OT, gl dawwe!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donhazza Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Fredag är hans slav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 carromalmoe = iremmats? hahahahah KLOCKRENT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 hahahahah KLOCKRENT!! haha, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Det verkar som spider plockar tillbaka en del just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 carromalmoe = iremmats? är inte iremats han som vann ept härom året? är han ett fan av gucci väskor eller...god smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Mrdawwe vågar varken spela mot deeeempa eller spider_j, sicken fegis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Ömmm... Hey man... Jag brukar inte raila ofta, men gick bara in och kikade lite hur det gick för dej. Under de 5 minuter jag tittade såg jag de sjukaste potterna jag sett nånsin typ. Först en $20kpott med 56o mot AA på typ K54 eller nått liknande. Torsk. Sen AI pre där du synade Spider med K4s och han hade Qx och klonkade Q för fullt inköp. Seriöst, brukar dina sessioner se ut så? Har fan aldrig sett nått galnare. Men vad det verkade i chatten är du upp sjukt bra för dagen ändå, så det låter ju bra iaf för dej. Gl mate. =) //Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicropoker Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 wp dawwe, du fick verkligen spider på tilt där ett tag, han vågade inte gå till showdown. Trist avslutning men jag antar du hamna ett par 10k$+ ändå machine, smutsen sitter på insidan ditt jävla äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Mrdawwe vågar varken spela mot deeeempa eller spider_j, sicken fegis! När han för en gångs skull utövar lite gameselection så klagar du:roll: ? Jag är förvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Tjena Gibbe, PMa gärna ny msn om du fixat nån sen hackningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Mrdawwe vågar varken spela mot deeeempa eller spider_j, sicken fegis! vågar? Han satt ju nästan 4/h mot spider eller var det 3? så då lär man bli lite trött i huvet. men som sagt hoppas att du fick ett bra resultat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 lol, mycket kan man kanske kalla dawwe men fegis är inte en av de sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Tjena Gibbe, PMa gärna ny msn om du fixat nån sen hackningen Hey man! Har faktiskt inte vågat skaffa någon... Ä fan shit scared att ens ha mer pengar än jag nödvändigtvis måste, och MSN är långt bort. Har du facebook? Isf kan du adda mej där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 lirar dawwe nu?var o nick isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Hey man! Har faktiskt inte vågat skaffa någon... Ä fan shit scared att ens ha mer pengar än jag nödvändigtvis måste, och MSN är långt bort. Har du facebook? Isf kan du adda mej där! seriöst att folk går över till facebook. aja, imponerad att minst 3st från pf jag aldrig träffat irl har lyckats adda mig på facebook. kanske dags för en pokerforum-grupp på facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwax Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 vad slutade sessionen på? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffi Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 facebook e soft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 vad slutade sessionen på?nån som vet? +55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 seriöst att folk går över till facebook. aja, imponerad att minst 3st från pf jag aldrig träffat irl har lyckats adda mig på facebook. kanske dags för en pokerforum-grupp på facebook Både fördelar och nackdelar, men Facebook blir inte lika dyrt som att sitta med MSN när man lirar iaf. =D När jag fått upp stationära blir det ev. MSN igen... Då blir det en dator för poker och en för nöje. Men tills dess får mitt sociala bli via Facebook. =) Hehe, kunda va ngt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts