Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Unge

Planering vecka 1

Bankrullen just nu-mina enda besparingar: $4260 (+Bananpengar, strax över $4000 som kommer i början av december då jag som bekant skottat litegrann tidigare)

 

Jag tar en dag ledigt och startar på NL100 (Prima) på onsdag.

Jag får högst spela cashgame 4 timmar om dagen denna vecka och det uppdelat på 2timmarspass (jag är så seriös att jag kommer att sätta klockan) :P

Stoploss på 3 inköp.

Jag får spela turneringar obegränsat men INTE cashgame samtidigt.

Jag åker till England nu på tors-tis och jag vet inte om det finns internet på hotellet så jag är lite osäker på målsättningen.

Det känns rimligt att kunna plussa $100/h så mitt mål förutsatt att jag spelar max blir alltså: $100*4h=400, 400*5dagar=$2000 (exkl. ev. turneringar)

 

Ett ungefärligt månadsmål får bli $8000 i rullen.

 

skrevs 2006-11-21. även punkrock_kid skrev under och önskade grattis och la fram en tävling om vem som var först till highstakes.

 

bra jobbat båda två, sett såhär 2/3 år senare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sovit fram tills nu och jag fattar inte hur jag har lyckats sova så länge. Blir över 20 timmar när jag räknar på det. :S (varit vaken ca 2 timmar inatt).

Iofs. så var jag tydligen så trött igår så jag räkande fel på dagsresultatet. Blev inte +-0 utan +$3450. Ist. för ca -$4k som jag skrev tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sovit fram tills nu och jag fattar inte hur jag har lyckats sova så länge. Blir över 20 timmar när jag räknar på det. :S (varit vaken ca 2 timmar inatt).

Iofs. så var jag tydligen så trött igår så jag räkande fel på dagsresultatet. Blev inte +-0 utan +$3450. Ist. för ca -$4k som jag skrev tidigare.

 

Skönt när man har så mycket cash man räknar fel på $4k haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...