Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad
Tack för tipset! Varför rekommenderar du den? :)

Har inte haft en enda tiltsession sen jag läste den =). Står massa bra pokerpsykologi i den. Sen är det flera kapitel om intuitions-spelare vs logiska spelare, det är ganska intressant. En intuitons-spelare har mycket lättare att lära sig av en logisk spelare än tvärtom. Där har du något att utnyttja/förbättra.

Tror helt enkelt att du kan dra mycket nytta av den ifall du läser den och verkligen tar till dig allt i boken.

GL =)

Postad
Har inte haft en enda tiltsession sen jag läste den =). Står massa bra pokerpsykologi i den. Sen är det flera kapitel om intuitions-spelare vs logiska spelare, det är ganska intressant. En intuitons-spelare har mycket lättare att lära sig av en logisk spelare än tvärtom. Där har du något att utnyttja/förbättra.

Tror helt enkelt att du kan dra mycket nytta av den ifall du läser den och verkligen tar till dig allt i boken.

GL =)

Finns den översatt på svenska?

Postad

GL =)

Det låter väldigt intressant faktiskt. Har inte läst nåt liknande tidigare vad jag vet. Tack igen!

Postad
Hans böcker är enligt mig det bästa man hittar på dagens marknaden utan tvekan

kombinera det med cardrunners8-)

För en gångs skull har jag nu tagit tag i något och reggat mig på Cardrunners. Ska se om jag lyckas komma igång att utnyttja det också.

Postad
För en gångs skull har jag nu tagit tag i något och reggat mig på Cardrunners. Ska se om jag lyckas komma igång att utnyttja det också.
Du kan ju börja med att kolla på BTs filmer, dom är riktigt bra.
Postad
Du kan ju börja med att kolla på BTs filmer, dom är riktigt bra.

Har precis läst en del av hans blogg, ska bli intressant att se hans filmer (har sett en tidigare som Punkrock introducerade mig till, han har sett ALLA :shock: ) :D

Postad
Ööh? Nej är inte reggad på nån ongamesite vad jag vet.

Det är någon annan fyndig kille som tagit nicket "mr.dawwe". Är ju inte direkt svårt att lista ut att det inte är dawwe själv.

Postad
Har precis läst en del av hans blogg, ska bli intressant att se hans filmer (har sett en tidigare som Punkrock introducerade mig till, han har sett ALLA :shock: ) :D
Han har lätt den bästa bloggen på cardrunners. Alltid lika spännande å läsa den.
Postad
Det är någon annan fyndig kille som tagit nicket "mr.dawwe". Är ju inte direkt svårt att lista ut att det inte är dawwe själv.

dawwes action +någon som kan spela kort borde ju ge ganska bra utdelning

Postad

ALLA BTs filmer är ju hela 14 st :roll:

Postad

har inte läst dagboken så hade noll koll på hur han spelar/vart han spelar, owell, nick-stealer! :mrgreen:

Postad
TIIIIIIIIIIIIILT

-$10k för dagen och jag lägger ner

Enligt mina nya regler måste jag nu bl.a. ha pokerpaus 2 dagar + 4 timmars läsning innan nästa sittning :/

LOL.Varför sätter du upp regler hela tiden?

Du bryter ju dom ändå stup i kvarten:roll: .

Lycka till med pokern i viket fall:-D ...

Postad
LOL.Varför sätter du upp regler hela tiden?

Du bryter ju dom ändå stup i kvarten:roll: .

Lycka till med pokern i viket fall:-D ...

Winston Churchills mest berömda tal (tror jag) lyder såhär:

"NEVER.....give up...några minuters paus.. NEVER give up.......NEVER give up"

Efter dom orden lämnade han seminariet.

Något att tänka på :)