Snusarn Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Är du Mr.Dawwe som lirar nl400 på boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Är du Mr.Dawwe som lirar nl400 på boss? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Dawwe du är för skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Daniel Negreanu köpte in sig 35 gånger i ett sånt. Kan bli bra värde. (Nej, jag menar inte mot just honom om nån skulle få för sig det )Skojar du? Det är ju självfallet bra värde på någon som typiskt köper in 35 ggr. Oavsett hur bra han spelar efter rebuyperioden. Negreanus värde i sådana event är tokminus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 dawwe tiltkorven verkar vara grymmt avis på dig ju som de flesta .. kör hårt som du gör nu , du äger ju Jag är avundsjuk att jag varit regular på 10-20 och uppåt nu ett bra tag och har 3 ggr större rulle än Dawwe. (Aldrig varit nära på att gula rullen så vet inte hur de känns) Vad ska jag va avundsjuk på "MR. Fakta" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smuffe Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 OJ! kukmätartävling!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 OJ! kukmätartävling!! Inte direkt. Han har väl rätt att försvara sig när någon kommer med ett så korkat påstående? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Inte direkt. Han har väl rätt att försvara sig när någon kommer med ett så korkat påstående? Det fanns en viss ironi i mitt första inlägg som du inte kanske förstår. Vet vad tiltkorven går för, har spelat mot han på sviten och han är en duktig spelare. Mitt inlägg var mer riktat till dawwe än t.korven, så behöver inte dina inteligenta svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Det fanns en viss ironi i mitt första inlägg som du inte kanske förstår. Vet vad tiltkorven går för, har spelat mot han på sviten och han är en duktig spelare. Mitt inlägg var mer riktat till dawwe än t.korven, så behöver inte dina inteligenta svar... Alltid denna ironi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Alltid denna ironi.. yes alltid , då får du hålla dig borta från den om den e så jobbig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 yes alltid , då får du hålla dig borta från den om den e så jobbig .. Hur ska jag kunna göra det när det inte kommer fram förrän efteråt att det var "ironi"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 dawwe vad hade du när kriga vann 4k pott med 44 och såsen åkte in preflop? flop Atx nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hur ska jag kunna göra det när det inte kommer fram förrän efteråt att det var "ironi"? det var väl inte dödsallvarlig inlägg, läs igenom den igen och igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 det var väl inte dödsallvarlig inlägg, läs igenom den igen och igen Ja ja, nu lägger vi ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 dawwe vad hade du när kriga vann 4k pott med 44 och såsen åkte in preflop? flop Atx nåt?? KQs en mycket fin hand dom tyvärr in te fick stå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Ja ja, nu lägger vi ner. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Är du Mr.Dawwe som lirar nl400 på boss? Haha nej, sjukt! Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Skojar du? Det är ju självfallet bra värde på någon som typiskt köper in 35 ggr. Oavsett hur bra han spelar efter rebuyperioden. Negreanus värde i sådana event är tokminus. Ja det är ju bra värde om han sitter och kastar pengar på alla. Men när jag skriver en sån sak så, som du säkert vet kommer 3 nissar och säger att Mrdawwe börjar mäta sig med Negreanu och tro att han är bättre osv. Den här dagboken (eller kanske hela PF) bygger ju på missförstånd typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag är avundsjuk att jag varit regular på 10-20 och uppåt nu ett bra tag och har 3 ggr större rulle än Dawwe. (Aldrig varit nära på att gula rullen så vet inte hur de känns) Vad ska jag va avundsjuk på "MR. Fakta" Det är många som har MKT mer pengar än mig och ÄNDÅ sitter och kastar dom över mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 sugen på 100/200 hu på wynn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Vore väldans kul om du kunde plocka hem ME. Skulle få tyst på många av de Tajt-Passiva fjantarna som är inne och gnäller GL Nej det skulle det säkerligen inte, snarare tvärtom. Men det hade varit ännu roligare att skratta åt dom då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 sugen på 100/200 hu på wynn? Hahaha njaa Lirar du HU här? Vore kul att se dig! Lirar du mkt turneringar? Pma gärna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Jag kom 22a igen av 98 i$2,5keventet på Bellagio. Spelade riktigt bra tycker jag själv, bara sjukt att coinflipsen inte kan få stå nån gång. Nu blir det CG online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Tänkte precis gå in och specca dig lite. Hur går det för dig? Ge mig lite resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Halvtilt på han BlirRik snart? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts