mrdawwe Postad 28 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2007 Tack ska ni ha! Det flyter på riktigt bra just nu. Spelade live $5/10 4-5 timmar under eftermiddagen idag. +$3700 och jag kände att jag spelade mitt bästa live-cg nånsin. Inte alls bra motstånd dock. Hur vektight som helst. Nu är jag jättetrött och klockan är bara 00. Måste ha att göra med jetlagen, annars fattar jag det inte. Blir att ladda nu inför imorn kl 12 då eventet startar. Planerar att hinna med frukost och spat innan dess. Det kommer att pågå från 12.00 till 02.00 på natten. Gonatt zzzzzzz Citera
stoffe83 Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Fan va kul att det går så grymt bra för dig nu! Se till att klonka eventet nu! Synd att man inte har råd att köpa in sig i dig, annars hade jag fan gjort det Lycka till där borta och fortsätt uppdatera dagboken! Får ta lunch eller nåt sånt när du kommer hem!? Citera
-PK- Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Lycka till nu Dawwe!! Vi snackade ju om procentförsäljning, jag är intresserad av 10% om du säljer det:-) Du kan ju fundera på det så kan du höra av dig till mig när du har tid.. Citera
Solidify Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Att plussa $11k 2 dagar i rad är riktigt duktigt mycket (och duktigt gjort också för den delen) ! Du klarar dig ju hela året på det. 12 000kr i månaden eller något blir det. Duger! En liten påminnelse: 12x12=144. Back to school? (DAMN IT, not again!!) Citera
sorkenkk Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 En liten påminnelse: 12x12=144. Back to school? (DAMN IT, not again!!) 22,000.00 USD = 150,878.78 SEK 150,878.78 / 12 = 12,573.21 SEK Citera
Njursparven Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Får lov att önska dig ett stort lycka till i vegas Dawwe! Go go go! Citera
-PK- Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Snackade precis med mrdawwe i telefon och det har börjat bra i $5000-SH eventet. De började med 10000 marker och Dawwe har jobbat sig upp till 26500 efter tredje blindsnivån. Efter pausen så skulle de börja med 150/300 blinds ifall jag förstod rätt. Dawwe hamnade på ett ganska namnkunnigt bord då han på sin högra sida hade både Scotty Nguyen samt Jonny Chan. Dawwe lyckades busta Scotty Nguyen, i telefon sa Dawwe "Han spelade ut mig, men jag drog ut":-D Mer info än så har jag inte, Jag sa åt honom att hålla sig borta från tilten och han sa att det var lugnt för tillfället. Det känns som att han kan jobba upp sig rejält och då blir han farlig:-) Möta en storstackad mrdawwe live är inte kul:-P Citera
Ekstrom Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Snackade precis med mrdawwe i telefon och det har börjat bra i $5000-SH eventet. De började med 10000 marker och Dawwe har jobbat sig upp till 26500 efter tredje blindsnivån. Efter pausen så skulle de börja med 150/300 blinds ifall jag förstod rätt. Dawwe hamnade på ett ganska namnkunnigt bord då han på sin högra sida hade både Scotty Nguyen samt Jonny Chan. Dawwe lyckades busta Scotty Nguyen, i telefon sa Dawwe "Han spelade ut mig, men jag drog ut":-D Mer info än så har jag inte, Jag sa åt honom att hålla sig borta från tilten och han sa att det var lugnt för tillfället. Det känns som att han kan jobba upp sig rejält och då blir han farlig:-) Möta en storstackad mrdawwe live är inte kul:-P Barny Boatman, Scotty Nguyen Flushed Away On separate tables, Scotty Nguyen and Barny Boatman both lost to nut flushes on the river. Here's how Nguyen got knocked out: Scotty Nguyen goes all in for 9,000 under the gun. A player calls and shows {5-Spades}{J-Spades}. Nguyen has A-A, but they're cracked on a board of {A-Spades}{9-Hearts}{10-Spades}{8-Hearts}{7-Spades}. Citera
Nerosen Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Barny Boatman, Scotty Nguyen Flushed Away On separate tables, Scotty Nguyen and Barny Boatman both lost to nut flushes on the river. Here's how Nguyen got knocked out: Scotty Nguyen goes all in for 9,000 under the gun. A player calls and shows {5-Spades}{J-Spades}. Nguyen has A-A, but they're cracked on a board of {A-Spades}{9-Hearts}{10-Spades}{8-Hearts}{7-Spades}. Så gör en stjärna Citera
shipitholla85 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Det där är nog en sanning med modifikation, va? Citera
Redtyq Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Snackade precis med mrdawwe i telefon och det har börjat bra i $5000-SH eventet. De började med 10000 marker och Dawwe har jobbat sig upp till 26500 efter tredje blindsnivån. Efter pausen så skulle de börja med 150/300 blinds ifall jag förstod rätt. Dawwe hamnade på ett ganska namnkunnigt bord då han på sin högra sida hade både Scotty Nguyen samt Jonny Chan. Dawwe lyckades busta Scotty Nguyen, i telefon sa Dawwe "Han spelade ut mig, men jag drog ut":-D Mer info än så har jag inte, Jag sa åt honom att hålla sig borta från tilten och han sa att det var lugnt för tillfället. Det känns som att han kan jobba upp sig rejält och då blir han farlig:-) Möta en storstackad mrdawwe live är inte kul:-P Så snyggt Citera
KolliMong Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 punkrock.... varför e du inte i vegas? Citera
DaPine87 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 punkrock.... varför e du inte i vegas? för ung EDIT: var ju inte därför, är ju för fattig //Punkrock_kid Citera
Bifffeno Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 inse punken mrdawwwwwweee e kiiing så är de bara kiiing skit samma va fn han kiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
-PK- Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 inse punken mrdawwwwwweee e kiiing så är de bara kiiing skit samma va fn han kiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheers! Citera
Opteron Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 inse punken mrdawwwwwweee e kiiing så är de bara kiiing skit samma va fn han kiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klonkat eller? Grattis isåfall! :D Citera
sorkenkk Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Klonkat eller? Grattis isåfall! :D huh Citera
mrdawwe Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2007 En snabb uppdatering. Ute, men men.. Citera
mrdawwe Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2007 Var lite halvpinsamt att visa upp J5s vid det tillfället. Han spelade ut mig totalt, bara att erkänna. 5 st limpar, Scotty först jag sen. Tvåcheckar innan han som också checkar, jag bettar 700 i 1000potten med en kille bakom, han ochoch resten foldar fram till Scotty som höjer till nånstans runt 2200 och jag ställer in hans sista 5000 typ. Han spelade snyggt och jag var fisken som drog ut så jag förstår hans sura min när han bara rakt av lämnade bordet. (innan hade han varit jätteglad och sagt saker stil med "you and me baby" osv.) Aja han får fler chanser känns det som. Även jag. Orkar inte dra detaljerna o´m hur jag åkte mer än att jag var allin på flopp JhTx7h med KQ och han AKh som stod. Hade rätt lite chips vid tillfället. Nu blir det finrestaurang på hotellet med vattenfallutsikt. Ordentligt hungrig också så det blir nice. Har precis besökt spat (sjukt nice) och har börjat komma över turneringen. Senare ikväll har jag tänkt lira Cashgame $10/20 här på hotellet. Får se vad det blir för turneringar framöver. Finns ju plenty of them. Funderar starkt på main och har precis bestämt att plussar jag $20k tot fram till dess lirar jag (online & live) Än så länge ligger jag +$4k. Tjoo Citera
jack_the_dipper Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Vegas-BR för fan! Perfekt. Fast missar du ME i år så har du ju gansak många år framför dig med tanke på din ålder, så det skulle ju inte vara HELA världen om du missade. Lycka till där nere nu! Slaska sönder 10/20 i sann Dawwe-anda! Cheers! /Kristoffer Citera
Recommended Posts