Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Hahaha så skön du är dawwe snyggt plus idag heja heja ...

En liten hälsning från vegas:-) kommer du ner o när blir det isåfall...O kom ihåg och plocka hem lite av vinsten o kanske ta morgondagen ledig o bara njuta lite...sen får vi ta monstergrinden när ja kommer hem behöver få upp min rulle snart...

 

GG dawwe

 

Tja Alex! Har du det gött i Vegas? Jag kommer att åka nån gång i början av juli, är du kvar då?

Har tagit morgondagen ledig fram till nu och nu ska det grindas som aldrig för.

Funderar på att plocka ut en större del av rullen så småningom. Kanske när jag når NL1000. vet inte varför men det känns bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåt skräpinlägg måste bli det första..

 

Plöjde igenom hela din dagbok för några veckor sen, och det var jävligt rolig läsning. Din BR-situation liknar min väldigt mycket, går upp och ner precis hela tiden. Skillnaden är väl att jag lirar på mycket lägre nivåer :lol:

Intressant i både medgång och motgång, men se till att plusa stabilt nu så du kan hålla dagboken uppdaterad frekvent!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja Alex! Har du det gött i Vegas? Jag kommer att åka nån gång i början av juli, är du kvar då?

Har tagit morgondagen ledig fram till nu och nu ska det grindas som aldrig för.

Funderar på att plocka ut en större del av rullen så småningom. Kanske när jag når NL1000. vet inte varför men det känns bra.

 

Har du bokat? jag e sugen som fan... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst? Fan va kul! har inte bokar än, ska väl göra det dom närmaste dagarna...

 

Hehehe ja hinner nog komma hem innan det...aldrig varit så kall i spelat som de 3 senaste dagarna o är back helt okej med min rulle usch börjar hata live poker nu...usch usch..men det är sjukt bra värde för nån som kan ligga 1:a i några potter o inte möta 4 -tal o massa annat skit...sorry va tvungen att whina lite....:-( :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu sovit från 12.00-00.00 ungefär och är verkligen utvilad, tänker vara vaken tills imorn kväll tror jag och vända påt igen.

Gårdagen kunde blivit riktigt fin. Låg +$10k innan jag avslutade. Tiltade sönder på slutet.

Nu är det dags för lir igen och jag tänker inte göra om samma misstag. MOT NL1000!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...