Kissemissen Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla. Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? Haha, snyggt. 300 spänn bara? Vad är det för u-stad du bor i? Klår tyvärr inte din procent. Däremot har jag lyckats få böter när jag var ENDA bilen på parkeringen, en biljett kostade 2 kr/h, betalade 10 kr, var borta i 15 min. Biljett-jäveln hade blåst ner under vindrutan. Min teori är dock att parkeringsvakten stod och skakade på bilen så den skulle ramla ner och inte synas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iwer Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla. Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? HAHAHA HUR FAN KAN DU?! Iofs drog jag på mig 3 fortkörningsböter på 1 vecka förra sommaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brytta Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Jag tror fortf. på KQ alltså, ser inte alls hur han ska kunna värdehöja set där.I vanliga fall hade jag synat alla dar i veckan och precis som Pisak skrikigt eller iaf mumlat rigg när han visar sina nötter. Men nu är jag offtilt!! Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla. Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? i vanliga fall blixtsynar jag där och sen sitter man där apatisk och mumlar något om riggade siter och hur kan nån vara så jävla dålig så han måste ha nötterna där.Sen stänger jag av datorn med hjälp av en slägga innan man går och lägger sig i sängen och gråter sig till sömns... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 HAHAHA HUR FAN KAN DU?! Iofs drog jag på mig 3 fortkörningsböter på 1 vecka förra sommaren... :D:D Är inte det värre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Haha, snyggt. 300 spänn bara? Vad är det för u-stad du bor i? Klår tyvärr inte din procent. Däremot har jag lyckats få böter när jag var ENDA bilen på parkeringen, en biljett kostade 2 kr/h, betalade 10 kr, var borta i 15 min. Biljett-jäveln hade blåst ner under vindrutan. Min teori är dock att parkeringsvakten stod och skakade på bilen så den skulle ramla ner och inte synas! haha den är också rolig, antar att man får känna på Carpark ett antal gånger under en livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iwer Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 :D:D Är inte det värre? Visst, ekonomiskt sätt så var det tungt - dom hade precis höjt bötesbeloppen till det dubbla så det var 6.800kr rakt av på 1 vecka. sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Vad tycker ni om denna fold? Fi är väldigt tight (16vpip) och jag får det till att han bara kan höja med en hand här då han måste vara rädd för att jag har den som spelat.Han ville inte säga om han hade KQ eller inte men tyckte att det var en sick fold när jag sa vad jag hade. ** Game ID 1346436994 starting - 2007-04-25 23:58:44 ** Siku [Hold 'em] (2.50|5.00 No Limit - Cash Game) Real Money - kEBABHERo sitting in seat 1 with $1032.30 - tbevirus sitting in seat 2 with $480.00 [sitting out] - SickenKing sitting in seat 3 with $882.45 - mrdawwe sitting in seat 4 with $1357.43 - mallig sitting in seat 5 with $847.52 - fhaugn sitting in seat 6 with $492.50 [Dealer] kEBABHERo posted the small blind - $2.50 SickenKing posted the big blind - $5.00 ** Dealing card to mrdawwe: , mrdawwe raised - $16.00 mallig called - $16.00 fhaugn folded kEBABHERo folded SickenKing folded ** Dealing the flop: , , mrdawwe bet - $28.00 mallig called - $28.00 ** Dealing the turn: mrdawwe bet - $75.00 mallig called - $75.00 ** Dealing the river: mrdawwe bet - $198.00 mallig raised - $469.00 mrdawwe folded mallig mucks: mallig wins $910.50 from the main pot End of game 1346436994 Så var det det där med floppade stegar igen... hata... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Mallig har antagligen KQ eller 99 den handen. Han lär inte alltid raisa 99 där, och 99 är rätt mycket otroligare rent matematiskt än KQ så jag tror nog folden är korrekt ändå. Detta trotts att det finns en del % av gångerna han försöker bluffa med AQ, fast det känns som att det är rätt otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 asså du kan inte lägga den handen, period. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Så var det det där med floppade stegar igen... hata... Haha så är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Körde en timmas session nu på NL500/600 +$900 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Dom där orkar man bara vika när man är in teh zone... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Jag tror fortf. på KQ alltså, ser inte alls hur han ska kunna värdehöja set där.I vanliga fall hade jag synat alla dar i veckan och precis som Pisak skrikigt eller iaf mumlat rigg när han visar sina nötter. Men nu är jag offtilt!! Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla. Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? Mitt rekord ligger på 3st 400kr p-böter på en vecka. Var så sjukt dålig på det där med att hinna tillbaka till bilen i tid. Hade duktiga konspirations tankar om att varenda p-vakt var ute efter just min bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 ** Game ID 1346436994 starting - 2007-04-25 23:58:44 ** Siku [Hold 'em] (2.50|5.00 No Limit - Cash Game) Real Money - kEBABHERo sitting in seat 1 with $1032.30 - tbevirus sitting in seat 2 with $480.00 [sitting out] - SickenKing sitting in seat 3 with $882.45 - mrdawwe sitting in seat 4 with $1357.43 - mallig sitting in seat 5 with $847.52 - fhaugn sitting in seat 6 with $492.50 [Dealer] kEBABHERo posted the small blind - $2.50 SickenKing posted the big blind - $5.00 ** Dealing card to mrdawwe: , mrdawwe raised - $16.00 mallig called - $16.00 fhaugn folded kEBABHERo folded SickenKing folded ** Dealing the flop: , , mrdawwe bet - $28.00 mallig called - $28.00 ** Dealing the turn: mrdawwe bet - $75.00 mallig called - $75.00 ** Dealing the river: mrdawwe bet - $198.00 mallig raised - $469.00 mrdawwe folded mallig mucks: mallig wins $910.50 from the main pot End of game 1346436994 Gråtsyn. Med din image tror jag Fi tillräckligt ofta höjer river med en 9:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 2500 händer senare (NL600) ligger jag +$1700 för dagen, alltså +$800 den här sessionen efter att ha legat -$3000 1 1/2 h tidigare. Sjukt skönt att ta igen, världens skönaste rush fick jag. Tilten har kommit lite halvt smygandes till mig igen, därav -$3k. Kanske skulle ta och pausa lite imorn, får se. Skapligt trött nu och helt svettig efter denna sicka session. Söömn. +$10200 på 3 dagar (7500 händer) Snart NL800.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj? Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 2500 händer senare (NL600) ligger jag +$1700 för dagen, alltså +$800 den här sessionen efter att ha legat -$3000 1 1/2 h tidigare.Sjukt skönt att ta igen, världens skönaste rush fick jag. Tilten har kommit lite halvt smygandes till mig igen, därav -$3k. Kanske skulle ta och pausa lite imorn, får se. Skapligt trött nu och helt svettig efter denna sicka session. Söömn. +$10200 på 3 dagar (7500 händer) Snart NL800.. Underbart dawwe :-D Sagt det tidigare och säger det igen. Skynda långsamt, varför inte stanna där du är nu och grinda ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Snyggt jobbat.....kämpa på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Jag håller med P Kungen.... Varför inte stanna ett tag och fortsätta plussa starkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj? Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då Tips: om du är el_ariados på prima så är det tyvärr ingen downswing... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Du hoppar upp varje gång du plussar men du hoppar inte ner varje gång du backar... $11k är riktiga pengar, men du spelar inte huvudsakligen för pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Tips: om du är el_ariados på prima så är det tyvärr ingen downswing... wp sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Tips: om du är el_ariados på prima så är det tyvärr ingen downswing... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Tips: om du är el_ariados på prima så är det tyvärr ingen downswing... Ahem.. vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brytta Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj? Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då varje gång nån säger så då är det mkt troligare att du har spelar dåligt (kombinerat med otur) snarare än att du har dumpat 35 inköp bara pga variansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts