Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

 

Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla.

Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? :mrgreen:

 

Haha, snyggt. 300 spänn bara? Vad är det för u-stad du bor i? Klår tyvärr inte din procent. Däremot har jag lyckats få böter när jag var ENDA bilen på parkeringen, en biljett kostade 2 kr/h, betalade 10 kr, var borta i 15 min.

 

Biljett-jäveln hade blåst ner under vindrutan. Min teori är dock att parkeringsvakten stod och skakade på bilen så den skulle ramla ner och inte synas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla.

Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? :mrgreen:

 

 

 

HAHAHA HUR FAN KAN DU?! Iofs drog jag på mig 3 fortkörningsböter på 1 vecka förra sommaren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror fortf. på KQ alltså, ser inte alls hur han ska kunna värdehöja set där.

I vanliga fall hade jag synat alla dar i veckan och precis som Pisak skrikigt eller iaf mumlat rigg när han visar sina nötter. :-P Men nu är jag offtilt!!

 

Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla.

Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? :mrgreen:

 

i vanliga fall blixtsynar jag där och sen sitter man där apatisk och mumlar något om riggade siter och hur kan nån vara så jävla dålig så han måste ha nötterna där.Sen stänger jag av datorn med hjälp av en slägga innan man går och lägger sig i sängen och gråter sig till sömns... =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, snyggt. 300 spänn bara? Vad är det för u-stad du bor i? Klår tyvärr inte din procent. Däremot har jag lyckats få böter när jag var ENDA bilen på parkeringen, en biljett kostade 2 kr/h, betalade 10 kr, var borta i 15 min.

 

Biljett-jäveln hade blåst ner under vindrutan. Min teori är dock att parkeringsvakten stod och skakade på bilen så den skulle ramla ner och inte synas!

 

haha den är också rolig, antar att man får känna på Carpark ett antal gånger under en livstid. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni om denna fold? Fi är väldigt tight (16vpip) och jag får det till att han bara kan höja med en hand här då han måste vara rädd för att jag har den som spelat.

Han ville inte säga om han hade KQ eller inte men tyckte att det var en sick fold när jag sa vad jag hade.

** Game ID 1346436994 starting - 2007-04-25 23:58:44

** Siku [Hold 'em] (2.50|5.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- kEBABHERo sitting in seat 1 with $1032.30

- tbevirus sitting in seat 2 with $480.00 [sitting out]

- SickenKing sitting in seat 3 with $882.45

- mrdawwe sitting in seat 4 with $1357.43

- mallig sitting in seat 5 with $847.52

- fhaugn sitting in seat 6 with $492.50 [Dealer]

 

kEBABHERo posted the small blind - $2.50

SickenKing posted the big blind - $5.00

** Dealing card to mrdawwe: Queen of Diamonds, 9 of Hearts

mrdawwe raised - $16.00

mallig called - $16.00

fhaugn folded

kEBABHERo folded

SickenKing folded

 

** Dealing the flop: 8 of Spades, 10 of Clubs, Jack of Diamonds

mrdawwe bet - $28.00

mallig called - $28.00

 

** Dealing the turn: 7 of Clubs

mrdawwe bet - $75.00

mallig called - $75.00

 

** Dealing the river: Ace of Spades

mrdawwe bet - $198.00

mallig raised - $469.00

mrdawwe folded

mallig mucks:

mallig wins $910.50 from the main pot

 

End of game 1346436994

 

Så var det det där med floppade stegar igen... hata... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror fortf. på KQ alltså, ser inte alls hur han ska kunna värdehöja set där.

I vanliga fall hade jag synat alla dar i veckan och precis som Pisak skrikigt eller iaf mumlat rigg när han visar sina nötter. :-P Men nu är jag offtilt!!

 

Föresten, jag ska ta och berätta lite om mg själv, känns ju lite dumt att ljuga för alla.

Jag har nu på 6 dagar lyckats samla på mig fyyyra st p-böter a 300 kr. Nån som klår den procenten? :mrgreen:

 

Mitt rekord ligger på 3st 400kr p-böter på en vecka. Var så sjukt dålig på det där med att hinna tillbaka till bilen i tid. Hade duktiga konspirations tankar om att varenda p-vakt var ute efter just min bil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID 1346436994 starting - 2007-04-25 23:58:44

** Siku [Hold 'em] (2.50|5.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- kEBABHERo sitting in seat 1 with $1032.30

- tbevirus sitting in seat 2 with $480.00 [sitting out]

- SickenKing sitting in seat 3 with $882.45

- mrdawwe sitting in seat 4 with $1357.43

- mallig sitting in seat 5 with $847.52

- fhaugn sitting in seat 6 with $492.50 [Dealer]

 

kEBABHERo posted the small blind - $2.50

SickenKing posted the big blind - $5.00

** Dealing card to mrdawwe: Queen of Diamonds, 9 of Hearts

mrdawwe raised - $16.00

mallig called - $16.00

fhaugn folded

kEBABHERo folded

SickenKing folded

 

** Dealing the flop: 8 of Spades, 10 of Clubs, Jack of Diamonds

mrdawwe bet - $28.00

mallig called - $28.00

 

** Dealing the turn: 7 of Clubs

mrdawwe bet - $75.00

mallig called - $75.00

 

** Dealing the river: Ace of Spades

mrdawwe bet - $198.00

mallig raised - $469.00

mrdawwe folded

mallig mucks:

mallig wins $910.50 from the main pot

 

End of game 1346436994

 

Gråtsyn. Med din image tror jag Fi tillräckligt ofta höjer river med en 9:a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2500 händer senare (NL600) ligger jag +$1700 för dagen, alltså +$800 den här sessionen efter att ha legat -$3000 1 1/2 h tidigare.

Sjukt skönt att ta igen, världens skönaste rush fick jag.

Tilten har kommit lite halvt smygandes till mig igen, därav -$3k.

Kanske skulle ta och pausa lite imorn, får se.

Skapligt trött nu och helt svettig efter denna sicka session. Söömn.

 

+$10200 på 3 dagar (7500 händer)

 

Snart NL800..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj?

 

Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2500 händer senare (NL600) ligger jag +$1700 för dagen, alltså +$800 den här sessionen efter att ha legat -$3000 1 1/2 h tidigare.

Sjukt skönt att ta igen, världens skönaste rush fick jag.

Tilten har kommit lite halvt smygandes till mig igen, därav -$3k.

Kanske skulle ta och pausa lite imorn, får se.

Skapligt trött nu och helt svettig efter denna sicka session. Söömn.

 

+$10200 på 3 dagar (7500 händer)

 

Snart NL800..

Underbart dawwe :-D :-D

Sagt det tidigare och säger det igen. Skynda långsamt, varför inte stanna där du är nu och grinda ett tag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj?

 

Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då :mrgreen:

 

Tips: om du är el_ariados på prima så är det tyvärr ingen downswing...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL hur gick det med inte spela mer poker förräns 1:a maj?

 

Nice comeback i alla fall... jag befinner mig i typ samma situation som du gjorde för några dagar sedan... har mitt livs största downswing (ca $35k?) och är på paus tills 1e maj då MEGA GRINDEN börjar igen (6-9-tabling 5/10 typ)... så vi kanske ses på borden då :mrgreen:

 

varje gång nån säger så då är det mkt troligare att du har spelar dåligt (kombinerat med otur) snarare än att du har dumpat 35 inköp bara pga variansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...