mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 9T:an va snuskig. Det var den +6 inköp nu, kan det börja bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Det var den +6 inköp nu, kan det börja bättre? Vad nickar du på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Vad nickar du på ipoker? Iwill4betusir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Dags att lägga ner, blev inte länge men har sovit rätt konstigt och kände att jag började spela konstigt och utan logik så lyckades stänga med ett fint +. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 vill se cg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbull Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 cg video vore kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 limit holdem fullring vore ballt. blir gurka och loka till den rullen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Några bord blandat med 6max och HU skulle jag vilja se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Hmm låter som att det lutar lite åt en cgvideo då till att börja med. Jag har aldrig varit en bra talare så mest troligt blir att jag spelar först in videon och sen lägger till kommentarer efteråt, hoppas det är ok. Nån som har nån bra länk till hur det hela förklaras hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Hmm låter som att det lutar lite åt en cgvideo då till att börja med. Jag har aldrig varit en bra talare så mest troligt blir att jag spelar först in videon och sen lägger till kommentarer efteråt, hoppas det är ok. Nån som har nån bra länk till hur det hela förklaras hur man gör? Bara jag som får gåshud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Föreslår ändå att du spelar in ljudet direkt, lätt att man glömmer sitt tankesätt i vissa situationer och påverkas av faktorer man tänker på i efterhand annars. Hur som helst ska det bli väldigt kul att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Jag skulle vilja se en work-out video... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Bara jag som får gåshud? Det är inte bara du. Klockrent dawwe. Heltok hade någon camtasia guide, har tyvärr inte tid att söka omkring i forumet måste kila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 http://pokerforum.nu/forum/videoanalyser/34248-guide-goer-din-egen-film.html Här är heltoks guide för att göra en pokerfilm, gl kör på att spela in kommentarerna direkt, tror det blir sjukt mycket bättre då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Gött Dawwe! Ge oss en film, gärna flera filmer. Ruskigt trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Kan garantera att ni inte vill att han spelar in snacket live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Kan garantera att ni inte vill att han spelar in snacket live.. hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 http://pokerforum.nu/forum/videoanalyser/34248-guide-goer-din-egen-film.html Här är heltoks guide för att göra en pokerfilm, gl kör på att spela in kommentarerna direkt, tror det blir sjukt mycket bättre då Tack så mkt. Får se när det blir att ta tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Tog faktiskt tag i att testa lite, var inte så svårt som jag trodde, dock behövde jag en mick i huset. Får införskaffa imorn. Grymt bra guide Heltok om du nu kommer tillbaka till PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nu är det dags för grind på Ipoker, kanske även prima eller Betfair. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 CG hellre! Hoppas den kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nu är det dags för grind på Ipoker, kanske även prima eller Betfair. Wp dawwe. Gillar synen med kung hög när han bettar 9k i en 7kpot. Inte så beundransvärt kanske iom att han va tom alltid =) WP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Tog nyss hem min största pott någonsin a $50k och grindade hem ett fint + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Tog nyss hem min största pott någonsin a $50k och grindade hem ett fint + HH please =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Wp dawwe. Gillar synen med kung hög när han bettar 9k i en 7kpot. Inte så beundransvärt kanske iom att han va tom alltid =) WP iaf. hehe ty sjuk hu-match.. han bluffade HELA tiden.. första gången jag spelade $100/200 seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts