JensNi Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 90k anledningar till att ta paus dawwe. Du gör helt rätt och lycka till med allt som inte har med pokern att göra nu. / BcuzEm Citera
stackbrat Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Lycka till med allt, kommer hugga dig på msn om du törs vara online ibland trots att du inte spelar Sjukt kul resa har det varit även om ändstationen kunde vart roligare än semi-busto-town Later Citera
ebisumaru Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en underhållande dagbok, lycka till i framtiden. . Citera
kerremann Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 tack för en mycket underhållande dagbok. tråkigt slut bara. gg iaf Citera
Opteron Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en galet underhållande dagbok, lycka till med semestern. Tänk på att vissa banker, t.ex Handelsbanken erbjuder private banking (visst heter det så?) till unga personer med relativt låga förmögenheter (om du inte vill ägna tid åt det själv...) Citera
Gäst Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en underhållande dagbok, lycka till i framtiden. . Citera
two_aces Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för all intressant läsning, du har fått mina tråkiga timmar att gå snabbare. Citera
carlehboy Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en galet underhållande dagbok, lycka till med semestern. Tänk på att vissa banker, t.ex Handelsbanken erbjuder private banking (visst heter det så?) till unga personer med relativt låga förmögenheter (om du inte vill ägna tid åt det själv...) Private banking brukar vara minst 3 miljoner så han måste nog spela lite till om han vill in där Citera
luckyz Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 hur kan man +a halva rullen varannan dag, bara mrdawwe kan Citera
Joey Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Nh wp, får tacka för en trevlig dagbok o önska lycka till i framtiden. Citera
TheEmbassy Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en underhållande dagbok, lycka till i framtiden. ! Citera
cab Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack för en underhållande dagbok, lycka till i framtiden. . Citera
Watoz Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Instämmer i kören. Har vart en jävligt kul dagbok, den enda jag följer i princip . Bra beslut av dig ockå att lägga ner ett tag, så att de inte hade slutat ännu värre. gl Citera
SLASKA Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Mission complete, skönt att jag fick vara den sista att möta dawwe på 'highstakes' och vara med och tangera hans rekordback. Mrdawwe från highstakes till lowstakes - det var ett löfte! Citera
checkamat Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Mission complete, skönt att jag fick vara den sista att möta dawwe på 'highstakes' och vara med och tangera hans rekordback. Mrdawwe från highstakes till lowstakes - det var ett löfte! hur mycket vann du från dawwe? Citera
o_x_e_n Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Fan va ska man nu göra ......Man går ju in hör och kollar minst 3 gånger i timmen i 12 timmar per dag:cry: Jaja får väl också ta tag i mitt liv:-D ´ GG verkligen underhållande Citera
mickol Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Lägg 80% i Betsson, 10% i betting promotion och 10% i Afri-can minerals company. Kan ju inte helt överge pokern? Citera
Opteron Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Private banking brukar vara minst 3 miljoner så han måste nog spela lite till om han vill in där Det trodde jag också men handelsbanken har tydligen en halv miljon om man är tillräckigt ung (Bor för tillfället hos en kompis kompis som är huvudansvarig för handelsbankens etablering i malaysia så han borde ha koll) Citera
Zyr Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Mission complete, skönt att jag fick vara den sista att möta dawwe på 'highstakes' och vara med och tangera hans rekordback. Mrdawwe från highstakes till lowstakes - det var ett löfte! how much? Citera
Recommended Posts