Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad
Tjena Dawwe!

Hur flyter pokern för dig? Ska du ner till klubben något de närmaste veckorna?

Jag har en fråga till dig angående Dödarns dagbok i nya nummret av pokermagazine.. Är det du han nämner som "en av de största nollor i pokersverige"? (du? drog ut honom med A9 när du reraisat honom all in efter låg flopp och han syna med 77, 9 på turn) Bugar och grattar till att du tiltat dödarn så grovt att han skriver om dig dagboken. Hoppas du snor åt dig betydligt mycket mer av han så man får några mer sköna garv i hans dagbok.

Lycka till i framtiden! Läser och beundrar den skönaste DB på PF.

Joel

nej d e inte dawwe/säker källa

Postad

Digithal skrev:

Jag måste bara få fråga hur du tänker när du synar >1/3 av potten med 20% chans att vinna här. Har du en read på dealern eller tror du att jag är dum nog att bluffa mannen som aldrig lägger något? Du kan ju inte direkt ha missat att jag sitter och spelar väldigt tight.

http://www.pokerhand.org/?1179108

LoL! Jag tror inte det spelar någon roll om mrdawwe svarar på det där eller ej, han tänker på lite högre nivåer än dig.. kom ihåg att mrdawwe hör hemma på nl2k och inte på nl800 med mattepojkar GOOO MRDAWWEE GOOOO.. Bry dig inte om sånt här, orka ge ett svar till dem som de ändå inte förstår!!!

SKillz + Känsla = Pokergud

whine + statistik = tråkig

DÅ vet ni !!!

Postad
Jag måste bara få fråga hur du tänker när du synar >1/3 av potten med 20% chans att vinna här. Har du en read på dealern eller tror du att jag är dum nog att bluffa mannen som aldrig lägger något? Du kan ju inte direkt ha missat att jag sitter och spelar väldigt tight.

Är väl bara tacka och ta emot att du får syn där, utköpt blir man ibland.

Postad

för att hjälpa dig lite med potoddsen mrdawwe, du har ungefär odds att syna 220$ på turn, ej inräknat implicita odds.

med implicita odds ~345$

Postad
öhhhh ja?

ööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeej??????

Jag sa att han är "en randomsnubbe från ett internetforum", inte att han var nån random på det här forumet. Varför skulle jag säga det?