challe50 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Vad heter du på full tilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 "Sonelin" Har tappat en del. 6:a av 165 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 snygg syn med K7:an. Lycka till och ha så trevligt i Thailand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 snygg reraise och syn med k7o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Tack ska ni ha. Har höjt med K8/K7 för att sno blinds, fått omslag allin båda gångerna och tagit synen och haft ledningen preflop. Otroligt. (Båda stod) I chatten blir jag kallad wizard med idiotstats bl.a. 5:a av 136 nu. Garanterad $500.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Fortsätter köpa ut . 2:a av 88 nu. Ligger RIKTIGT bra till att klonka min största klonk nånsin a $90k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 lol snälla svara din fans dawwe så att de slutar spamma chatten =) GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Haha har inte sett nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Snälla säg vad du hade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Snälla säg vad du hade?! När jag gick allin mot 30kraisen hade jag AKs. 9:a av 55 nu. Garanterad $1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 24:a av 47 efter att ha torskat halva stacken med 77 vs AK allin pre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 varför blixtsynen med 77? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 varför blixtsynen med 77? Det var ju inte alls mkt att syna, 11000 bara, sen att det var en tredje med iofs. Jaja det gick vägen iaf. Brukar inte tänka så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Det var ju inte alls mkt att syna, 11000 bara, sen att det var en tredje med iofs. Jaja det gick vägen iaf. Brukar inte tänka så mkt Menar inte den såklart (du tiltar mig nästan när du tror att jag klankar ner på din syn med 11k till där, känns rätt standard =D=D). Menar mot AK, halva din stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Ska han folda sig till finalbord som Lillkungen eller hur tänker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Menar inte den såklart (du tiltar mig nästan när du tror att jag klankar ner på din syn med 11k till där, känns rätt standard =D=D). Menar mot AK, halva din stack. hahaha gárvar inte lite nu, okej då är jag med. Jag vet inte, kanske för att jag väl har en hand för en gångs skull när jag har raisat typ Det var ju iaf. rätt after all.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Ska han folda sig till finalbord som Lillkungen eller hur tänker du? hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 hur vågar du ifrågasätta dawwes spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Vad gör du uppe nu Fisk, har du inte tentor o plugga till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Tilt, du har postat ett inlägg mer än mig. Innan detta då Sry för OT dawwe. Hmm jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 :oops: Fy fan vilken missread Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Lyckades nyss tappa halva min stack med A8 vs AA allin pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 missread eller tilt, det är frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Självklart var det tilt, hade ingen read på snubben alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 du har sjukt fina skills:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts