danielhoch1 Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 tja nån som fått några pengar från party i uteblivna entry pengar? Citera
FraXioN Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 tja nån som fått några pengar från party i uteblivna entry pengar? Lite OT men idag så stod några och delade ut reklamblad för Party Poker och där stod det bla. om signupbonus på $100 samt om världens största onlinepokerturnering, Party Poker MONSTER. Citera
baller Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 daniel, man måste själv lösa in eventuella entries i sitt party account. frax - de hade gamla flyers Citera
PartyPoker Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Gamla fliers - inte bra FraXion: Tack för tipset! Jag PM:ar dig så du får nån form av hittelön. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Aeis Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Fick också en sådan i posten idag. Koden de vill man ska använda är: AMAZ Citera
FiSherman63 Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Gamla fliers - inte bra Tyvärr är det ju så att inte någonting som Party tar i blir bra. Idag fick jag min dvd-spelare som jag beställde från partyshoppen för mina sista poäng. Den hade givetvis en amerikansk typ av nätsladd... Vilket jag antagligen ska vara glad för, så slipper jag bekymmret att den är regionslåst till nordamerika (bara en intelligent gissning). Dessutom kan jag ju alltid använda spelaren som... tjaa som en frukostbricka eller nåt. Två saker är anmärkningsvärda dock: 1) Jag är inte det minsta förvånad. 2) Det hade aldrig kunnat hända om jag hade beställt dvd:n från partys konkurrenter, exempelvis pokerstars. Aldrig. EDIT: Sory för OT. Ville bara gnälla lite utan att starta en ny tråd. Citera
PartyPoker Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Så du har alltså fått en produkt som du inte kan använda? Det får vi se till att lösa åt dig! Jag skickar dig ett PM omedelbart. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts