dallas2000 Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Hejsan. Jag har tänkt sätta in pengar på en ny pokersajt och undrar främst vilken som är bäst om man är ute efter massvis av satelliter till liveturneringar osv. men även några roliga MTT's? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Jag skulle gissa på att Stars har det största utbudet. Vill du spela skattefritt har MartinsPoker ept stelliter med bra värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2006 Jag skulle gissa på att Stars har det största utbudet. Vill du spela skattefritt har MartinsPoker ept stelliter med bra värde. Okej, är det det man ska satsa på då? Inga fler alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 20 November , 2006 Rapport Share Postad 20 November , 2006 Jag skulle gissa på att Stars har det största utbudet. Vill du spela skattefritt har MartinsPoker ept stelliter med bra värde. Okej, är det det man ska satsa på då? Inga fler alternativ? Full tilt har du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts