pokernoerden Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Gah, jag hade; A7, inga ruter Flop; T77 varav två ruter Turn: Ace, ruter. Jag har slowspelat mitt monster, fram tills hit och vi båda checkar River: Dam, ruter. JIPPIE, jag raisar så att han har 30 marker kvar och skriver retsamt i chatten, I haven't flush. Varpå han raisar sina sista 30 och jag klickar fel och foldar. Citera
duoflow Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Du var ju lätt slagen av AA där, solklart. Citera
hansolo Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Om han skriver I haven't flush så kan han inte ha alla skor i skokartongen ja gissar på att han har 72 med 2an i ruter! Citera
cryo Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Solklart att han hade KJ ruter, bra fold! Citera
loka2 Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 hände samma sak för mig förra veckan då jag fick KK på floppen XhXh7, turn 7, river Kh. jag check river i föroppning om att få en billig showdown, då jag tror att jag har set Citera
Agar Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Råkade folda nötflushen på NL50 när Fi går all-in. Såg inte att jag hade flushen. Efter det kör jag med 4-färgade kort Citera
Silvers Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Du var ju lätt slagen av AA där, solklart. Slagen av AA? Vad hjälper trissen emot kåken? Skulle jag bra vilja veta. Citera
scouserandy Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Du var ju lätt slagen av AA där, solklart. Slagen av AA? Vad hjälper trissen emot kåken? Skulle jag bra vilja veta. Du förstår att AAA77 slår AA777 Citera
antfarmer Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Slagen av AA? Vad hjälper trissen emot kåken? Skulle jag bra vilja veta. Gör om, gör rätt! /Ant Citera
Ralph247 Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Skriv aldrig topic OKONCETRERAD? Citera
F1zban Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 EDIT! andra hann såklart före Citera
MajkTheBike Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Du var ju lätt slagen av AA där, solklart. Slagen av AA? Vad hjälper trissen emot kåken? Skulle jag bra vilja veta. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurned! /That70thShow Citera
bossbaver Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 måste ha varit på Svenska Spel det hände, där dom har 73st olika foldknappar, så att ifall man skulle spela på random-klick oftast klicka i fold, och då inte bli spelberoende ... Citera
Wicker Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Jag har gjort samma sak på Svenska Spel. Floppade fyrtal med ett lågt pocketpar och killen är bergsäker på att han har mig och tokbettar floppen. Jag synar med tvekan för att fejka lite osäkerhet, turncard ger honom förmodligen en förbättring då han fortsätter raisa , jag re-raisar och han ställer in. Då trycker jag på foldknappen "....gahhh" Citera
Emilio Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Vad får dig att tro att man tror att man har någon för att man continuationbetar en flop? Citera
Wicker Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 I detta fall vet jag att han trodde han hade mig ägd då han visar kåken. Men jag orkade inte skriva det solklart. Fast någonstans långt inne så visste jag att i samma stund som jag tryckte på "skicka" så skulle det komma en haldryg semi-störd kommentar. Men det gör inget, för jag vet att vad man än skriver här så skall det kommenteras sönder och samman i småbitar. Syftet med mitt inlägg var inte att diskutera "Vad kan han ha på hand" utan att kommentera vidare i trådskaparens konstaterande i ämnet "Spela inte okoncentrerad" och i samband med detta även hålla med en annan persons konstaterande att Svenska Spels klient inbjuder till feltryck. Men tack för att du coachade mig lite i elementär pokertaktik lite offtopic sådär. Citera
Loveless Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Gjorde två snygga felklicks på sunpoker i går. Ska höja 15, knappar in 15 trycker bet bara för att se att jag skickar in 150. Som tur har han bara 40 kvar i stacken att syna med. Några händer senare, sitter på nötterna och ska höja 20, men klickar på bet utan att kolla, så blir bara 2. Detta mot samma spelare för övrigt. Citera
Recommended Posts