Gå till innehåll

Varför ska jag regga genom forumet på Everest?


Pokemonn

Recommended Posts

Jag spelar på Everest och har nötit ner den där $100 bonusen man får i början. Kul med lite gratispengar. :)

 

Så jag tänkte att jag reggar ett konto till min fru, så får hon spela in den där $100 bonusen med. Om hon reggar sig och skriver att jag har skickat henne som en refer-a-friend så får jag dessutom $50 i refer-a-friend pengisar.

 

Om jag nu inte reggar mig som en refer-a-friend genom mig själv så tappar jag ju $50. Men missar jag någon annan bonus som kommer till alla de som reggat sig genom forumet varje månad i så fall?

 

Varför skulle jag regga mig genom forumet om jag tappar $50?

 

Får man tillbaka en smula av den RB som forumet får genom affiliate-linken varje månad? I så fall vore det ju klart ett alternativ. Eller om det komer bonusar som bara de som reggat sig genom forumet får ta del av. :D

 

Kommer att köra mycket mycket SnG dagligen där, så det kommer att bli ett gäng med $ man betalar in till rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest har tidigare varit ganske så "trigger happy" med att låsa konton för misstänkt bonusabuse och liknande.

 

Får jag föreslå att du väntar tills efter den 1:a december med att regga frugan, det brinner väl inte i knutarna. Då kommer vi nämligen troligen att ha en Everestrepresentant på forumet, som du kan diskuetra saken med. Jag skulle gärna känna mig betydligt bekvämare att först kollat saken med en svenskspråkig representant för sajten inann jag reggade någon i samma hushåll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade en fråga om inte frugan får bonusar på Everest, eftersom vi kör på samma uppkoppling. Enligt deras regler som finns att läsa så får bara en i hushållet bonus, tyckte att det var märkligt och frågade supporten...

 

Svar:

 

"We do limit the number of accounts a family can have with us, but if

only you and your wife are playing from your household, this should

not affect her opportunities to open an account with us and receive

bonuses.

 

Our Welcome Bonus is $100 Bonus Dollars. You must make a deposit in

order to start earning your Welcome Bonus. Once you make your first

deposit, you will be eligible to receive and earn regular bonuses at

Everest Poker."

 

Så det ÄR alltså grönt för flera personer att ha konto på Everest och få bonusar, från samma hushåll (i alla fall 2 pers). Och då pratar jag givetvis om riktigt fysiska personer, inte ett konto till hunden, ett konto till katten, ett konto... Osv. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har ett samarbete på gång med Everest (lasneras snart) med bland annat frirullar och forumspecifika tävlingar. Ju fler spelare som kommer in via forumet desto större blir storleken på deras engagemang...

 

Låter fint det, men är det endast dom som reggar sig genom forumet det gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det ÄR alltså grönt för flera personer att ha konto på Everest och få bonusar, från samma hushåll (i alla fall 2 pers). Och då pratar jag givetvis om riktigt fysiska personer, inte ett konto till hunden, ett konto till katten, ett konto... Osv.

 

Mkt intressant att de är så öppna till att 2 pers. från samma hushåll kan kan ha konto. Har nämligen en bror som är sugen på att lira på everest, men jag har dock inte vågat "refera" honom än.

 

Förresten vad skulle hända om du och frugan satt vid samma bord och spelade med samma ip-adress? Skulle ni bli avstängda ögona-böj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt intressant att de är så öppna till att 2 pers. från samma hushåll kan kan ha konto. Har nämligen en bror som är sugen på att lira på everest, men jag har dock inte vågat "refera" honom än.

 

Förresten vad skulle hända om du och frugan satt vid samma bord och spelade med samma ip-adress? Skulle ni bli avstängda ögona-böj?

 

Jag skippade dock refereringen, så at de inte blir sura.

 

Om vi spelar på samma bord, samtidigt? Skojar du eller? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag föreslå att du väntar tills efter den 1:a december med att regga frugan, det brinner väl inte i knutarna. Då kommer vi nämligen troligen att ha en Everestrepresentant på forumet, som du kan diskuetra saken med. Jag skulle gärna känna mig betydligt bekvämare att först kollat saken med en svenskspråkig representant för sajten inann jag reggade någon i samma hushåll.
Angelica eller Staffan? Förresten har Angelica redan konto här på pokerforum.nu! *ssshhh*
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...