Gå till innehåll

Allt om QoS!


parre

Recommended Posts

Eftersom det snackas så mycket om denna mytomspunna person så tänkte jag att vi behöver en samlingstråd!

 

Ta allt snack om QoS i denna tråd.

 

Tänkte att vi kan börja med ett par frågor:

 

1) Hur såg QoS ut som liten? Jag misstänker att det ej finns några bilder på honom som liten, då han kom hit från Pluto för att ta över Sveriges pokercommunity.

 

2) Var handlar QoS sina underkläder?

 

3) Ska QoS och Hjort gifta sig, eller kommer Nusseman sätta käppar i hjulen för bröllopsplanerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom det snackas så mycket om denna mytomspunna person så tänkte jag att vi behöver en samlingstråd!

 

Ta allt snack om QoS i denna tråd.

 

Bra initiativ parre!

 

Tänkte att vi kan börja med ett par frågor:

 

1) Hur såg QoS ut som liten? Jag misstänker att det ej finns några bilder på honom som liten, då han kom hit från Pluto för att ta över Sveriges pokercommunity.

 

Antagligen som en liten, gul fotboll :D

 

2) Var handlar QoS sina underkläder?

 

Myrorna.

 

3) Ska QoS och Hjort gifta sig, eller kommer Nusseman sätta käppar i hjulen för bröllopsplanerna?

 

Tror att Nusseman har första tjing på Hjort. Han behöver lära sig fixed limit. QoS behöver lära sig alla pokerspel, men det kommer inte lyckas vem han än gifter sig med ;)

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att ytterligare bidra till det Engimat som är QoS så kommer jag göra en rad officella uttalanden i denna tråd. :)

 

1. Alla spekulationer om min traumatiska barndom som runt liten gul fotboll kommer inte kommenteras, låt oss bara säga att jag alltid funnits här och kommer att finnas här länge till. :)

 

2. Handlar? Jag tillverkar min kläder själv från returpapper och tapetklister enligt den gamla traditionen Papér Marché från Le Nativé au Samér.

 

3. Trodde Kubo var först på listan över mina lööövers? ;)

 

Over and out! :mrgreen:

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag blir vansinig!! :D

 

Jag höll på att skriva ett klurigt medelande om att man ska använda sökfunktionen. Samt att det blir jobbigt med en massa trådar som handlar om samma sak.

 

Men till min förvåning så stod det att den här tråden är låst. QoS hade varit dit med knubbfingrarna och redan postat.

 

: :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

King_ingo.

 

* Använd Bakåt-knappen i din webbläsare.

* Markera ditt inlägg och kopiera det

* Klistra därefter in det i tråden QoS länkat till i den låsta tråden om det passar sig där

 

Sen är alla glada och nöjda :P

Problemet är väl bara att det King_ingo tänkt skriva inte är relevant i den "nya" tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Bakgrund till min fråga:

Då var det dags att presentera vad vi hade tänkt göra med de 25% av eventuell vinst som inte spelarna själva får behålla.

 

Tanken är att ni som anmälde er till projektet men blev utan sponsring ska få möta några av forumets profiler (främst Ector, men även andra, beroende på hur stor potten blir) i Heads up freezeout-turneringar om 25%-potten. Vi kommer dela upp potten i lagom stora klumpar (summan är inte bestämd än) och sen lottar vi ut turneringsstarter bland de 69 personer som inte vann en bankrulle.

 

Tanken är att köra detta i början av varje månad, baserat på föregående månads resultat. Räcker potten till en turnering möter vinnaren i lottningen Ector. Räcker potten till fler turneringar kommer ni som vinner lottningen få välja motståndare i en fin liten lista :)

 

Nu hoppas vi att ni alla lägger manken till att styra våra tre spelare på rätt väg. Bra resultat från dem ger förhoppningsvis lite skönt klirr i kassan hos er :)

 

jag hoppas qos är med i den där listan? ingen lista är ju komplett utan allas våran egna lilla qos ;)

 

HeadLess-, blev petad! Något om att jag inte kan spela poker! :lol:

 

Det är en kupp! :shock:

 

- QoS

 

Jag förtydligar:

 

Forumprofiler som kan spela poker

 

Plantskolan är ett seriöst projekt och då platsar tyvärr inte QoS och hans pokerkunskaper. :)

 

Det är ofta mycket skriverier från alla möjlig håll angående hur kass QoS är på poker. Qos själv verkar ta detta med en klackspark och dementerar ej utan bekräftar snarare uppgifterna glatt.

 

Jag tycker dock att det är väldigt osannolikt att han skulle vara så kass som alla säger. Jag menar, han läser ju varenda jävla tråd på detta forum och något (läs: egentligen mycket) borde man ju snappa upp då.

Det känns mer och mer som något slags internskämt som vuxit sig så grovt att hela forumet fallit in i "Qos-suger på poker-jargongen" medan Qos förmodligen är/bör vara bättre än många på detta forum.

 

 

Jaha, och vad vill jag säga med detta? Egentligen ingenting. Jag ville bara lufta mig lite. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, en av forumets stora diskussionsämnen under året som gått är 3000bb-teorin. Om nu QoS läser alla trådar så ska du inte tro att han lär sig något, för i går frågade han mig "va e det för något?"

 

Åhh fan. Det är verkligen så illa alltså. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ni helt glömt den fina rankingen? QoS ligger 166a, före både Hjort o Gdaily...det kallar jag skillz ;)

 

Tror mest den lilla gula, runda o mathungriga arbetar på en table-image som totaltomte, se upp säger jag bara till POKERFORUM.nu Live kostar 10k att vara med i..då ska vi se vem som inte kan spela poker :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...