keppoker Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 spelar för att tjäna lite extra, typ nån tusenlapp i månaden. Sen hoppas man ju klonka någon stor turre online, men det känns avlägset. Citera
urmy Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Mitt mål är att göra pokern till en stabil inkomst, snitta över 50k månaden och bara må bra Rullen ska upp i 100k dollar. Citera
sorkenkk Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag vill kunna leva på pokern 2-3 år åtminstone efter jag gått ut gymnasiet då jag är för skoltrött för att ge mig på mer plugg sen. Lär ha ett break helt enkelt och orka jobba? =) Drömmen är väl så klart att klonka hårt så man kan leva på pokern riktigt länge. Men det är ganska avlägset i dagsläget. :] Citera
Anderssson Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Pokern ska va en kul vinstgivande hobby, som jag ska dra in extra cash som ska slösas bort på onödiga roliga saker. (Thailand i februari) Se till att pokern inte tar över mitt liv. Karriär, familj, polare går alltid först. Max 3 ggr i veckan 2-3h per session (spelar jag mer spelar jag ofokuserat o dåligt), stanna på SH NL100 plugga in pokerböker på arbetstid när det finns dötid Citera
Recommended Posts