Gå till innehåll

Vilken sida ska jag välja?

Sn@ken

Recommended Posts

Skrivet: 2006-11-16 15:04:36 Tråd: Vilken sida ska jag välja?

--------------------------------------------------------------------------------

halloj,

Tänkte välja ny spelsida nu och behöver tips.

Vill inte lägga så mkt cash på poker (och är fattig student, men OK pokerspelare efter 7 månaders spel) men på lång sikt absolut bygga upp en hyffsad bankrulle genom bra hantering av rullen i förhållande till blinds. Har tidigare gått bra för mig men jag har spelat på bord med för höga blinds och börjat blöda av Badbeats.

Tänkte sätta in 100 USD. Och börja den lååååånga vägen att bygga rullen på 5/10 cent 10/25 cent NL. 2-3 bord samtidigt.

Vore bra med en hyffsad Sign up och sen scyssta bananer. Men eftersom jag till en början kommer spela lowlomit bord måste ju pointsen räknas även non-contributed. Vilken sida föreslår ni just nu?

(Har kollat runt på sidorna men känner att jag inte hittat det bästa....behöver tips av er, the real pokerfreaks som håller stenkoll på spelsidorna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte ska tokgrinda så behöver du ingen rake back. Prova sidor som ger dig gratispengar på party t.ex så slipper du göra en insättning också.

finns party stakers program som ger dig $75 gratis.

Prova göra lite småbonusar bara för att få ihop extra pengar, och sen när du har en rulle så kan du signa upp för rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser