Johannes789 Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Players: FiskerEFB (EUR 55,75 in seat 2) HERO (EUR 187,70 in seat 3) _Fransos_ (EUR 116,15 in seat 6) Dealer: HERO Small Blind: _Fransos_ (0,50) Big Blind: FiskerEFB (1,00) HERO was dealt: 6c - 8c HERO Raise (3,75) _Fransos_ Call (3,25) FiskerEFB Fold Flop Ac - 4c - 7c _Fransos_ Check HERO Bet (5,50) _Fransos_ Raise (22,00) HERO All-In (178,45) _Fransos_ All-In (90,40) HERO Payback (71,55) Turn Ac - 4c - 7c - Kd River Ac - 4c - 7c - Kd - Tc _Fransos_ shows: Kc - Ah (a flush, ace high) HERO shows: 6c - 8c (a flush, ace and ten high) _Fransos_ wins: EUR 232,55 (with a flush, ace high) Rake: EUR 0,75 ____ borde ja bara syna hans re-raise på turn för att se så att ingen klöver kommer på turn och minska hans odds sedan checkraisa han alin på turn? ja vet inte tänkte för att dels minska variansen vad tycker ni? Citera
Kramsan Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Jag brukar vänta med att stoppa in pengar i potten till rivern har kommit, just för att undvika såna här situationer där man stoppar in degen som stor favorit. Hatar varians! Citera
Kenan83 Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Skulle spelat exakt som du, du kan ju inte träffa bättre flopp än så med din hand. Citera
Juggernaught Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Du är all-in med bäst hand, bara fortsätta så. Citera
JNL Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 skojar ni eller.. han är ju all in som underdog. Påstår inte att det var felspelat.. bara att han FAKTISKT var underdog Du är med på att HERO har färg eller? Hero är favorit och får in pengarna. Jag skulle vilja säga bra spelat? Citera
Johny_Tex Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 och gör du spel för att minska variansen bör du nog gå ner i nivå istället Citera
Johny_Tex Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 skojar ni eller.. han är ju all in som underdog. Påstår inte att det var felspelat.. bara att han FAKTISKT var underdog Du är med på att HERO har färg eller? Hero är favorit och får in pengarna. Jag skulle vilja säga bra spelat? O helvete.. trodde trådskaparen var Fransos URSÄKTA MIG Citera
Sansrom Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 vad tycker ni? Sluta spela poker. Citera
Kornone Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 skojar ni eller.. han är ju all in som underdog. Påstår inte att det var felspelat.. bara att han FAKTISKT var underdog Citera
FiSherman63 Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Jag brukar vänta med att stoppa in pengar i potten till rivern har kommit, just för att undvika såna här situationer där man stoppar in degen som stor favorit. Hatar varians! Wow, tack! Jag har alltid undrat över hur din typ av spelare tänker, nu vet jag! Verkligen en aha-upplevelse det här, tack igen! Ps. Eftersom du gjorde mig en tjänst och förklarade det oförklarliga för mig vill jag gärna vara bussig tillbaka. Därför ska jag ge dig ett uppriktigt och välmenande råd som troligen är väldigt ekonomiskt fördelaktigt för dig: Sluta spela poker om pengar. Citera
Gyre Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 FiSherman63, du bör se över din ironi-detector. Verkar vara ur funktion Johannes789 Börja dra ut själv istället, mycket roligare. Du borde alltså bara ha synat hans omslag. Turn skulle varit Q:c:, du skulle check-raisat honom all in och träffat 5:c: på river. Annars spelade du handen ok. Citera
FiSherman63 Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 FiSherman63, du bör se över din ironi-detector. Verkar vara ur funktion Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggh Aja, att göra bort sig kommer man över. Men det här innebär ju att jag fortfarande inte vet hur dom tänker (om dom tänker). Aaaaarggh igen. Citera
Recommended Posts