Gå till innehåll

Anton och Erik pumpar NL400 -NL1000 :)


ea_0707

Recommended Posts

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lirat ganska mkt idag, började med att plussa $1k, för att sedan gå till -$300, känndes inte jättebra :P men det löste sig och jag hittade nästan helt tillbax till $1k plusset. Ska försöka lira mkt nu sista veckan innan turkiet resan, dvs iaf 5-6h om dagen. Borde väl gå :) natti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirat ganska mkt idag, började med att plussa $1k, för att sedan gå till -$300, känndes inte jättebra :P men det löste sig och jag hittade nästan helt tillbax till $1k plusset. Ska försöka lira mkt nu sista veckan innan turkiet resan, dvs iaf 5-6h om dagen. Borde väl gå :) natti

 

Bor vi på samma hotell i turkiet så ska ni lära mig hur man plussar igen. Först en $14kmånad, sen en $20kmånad sen nu är jag så nära gulen man kan komma...nästan... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor vi på samma hotell i turkiet så ska ni lära mig hur man plussar igen. Först en $14kmånad, sen en $20kmånad sen nu är jag så nära gulen man kan komma...nästan... =)

 

hehe tyvärr ska anton inte med, utan det blir jag å tjejen som far :)

aja du hinner nog vända ska du se, många dagar kvar på månaden ;)

 

blev en kort session nu på prima/ongame, typ 45 min, sedan la prima ner :(

slutade upp $400 på ongame och uppskattningsvis ca $400 på prima också.. klienten uppdaterades inte... Tennis nu ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grill hörru :) ringer sen å kollar hur det går, när börjar den ?

 

Blir lir för mig oxå ikväll.. primas storturre blandat med CG på prima/ongame.

 

-----------------------

 

Någon som kan tipsa om vilka pokerböcker jag ska ta med på utlandsresan? Blir ju borta 2 veckor så har ju lite tid att läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger på plats 21 med 210 pers kvar i primas 200k. Hoppas på förbättre antons prestation när han kom 2a för nån vecka sen :)

 

----------------------------

 

upp typ $1k på CG idag, dock inte fått tillbaks allt från prima, verkar inte vara ensam om det :evil: Blir nog mer cg senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom nyss på att jag hade en dagbok! Vilka satans jävla horungar. JA, jag hade fel. Trodde jag kunde besegra The Beast From Hell/ B2B, men nej fan. Från att gå vinnande från primas 5/10 till förlorade på B2Bs 0,25/0,50. TY

 

Allt börjar på ett lan en tidig morgon, Ser till min glädje att jag har fått in lite deg på neteller :) $17,500. Wiee tänker jag äntligen ska jag få testa B2B träsket och tömma fisk efter fisk. Dunkar upp några 3/6 -5/10. Pang Pang Pang. Stänger ner för dagen. Hade varit miljonär på sidan om jag bara hade spelat sämre.

 

EFTER VARJE JÄVLA KORREKT FOLD JAG GJORDE, SÅ HADE JAG DRAGIT UT!!!!

 

Och vice versa....

 

Efter att nästan vara gul på nån dag bestämnde jag mig för att testa Boss Media nätverket. Men med dåligt självförtroende så gick det inte att vinna. Skulle kunna sälja det nicket för mycket pengar if you know what i mean.

 

Men skam den som ger sig, jag ska fan bli rik eller gul på sidan. Än har jag deg kvar (dock väldigt lite). Degade även in på Bestpoker måste bygga tillbaks självförtroendet och bli vinnande igen :shock:

 

Första + dagen kom idag på B2B €1k, allting på omaha. Ska endast lira omaha händan efter, Vann en pot på €1600 på par i 8 or :roll: Stälde på turn när brädan var K894 med nöt flusdraget, fick blixt syn och river var en till blank 4. Skriker fitta mm mm mm mm och ser sedan att jag vinner handen:shock:

 

 

Nu vänder det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett Luap och CarlDenStore´s rushar på nl400:-D så tänkte jag att jag gör ett försök. Deg in på ongame och slår upp 6 bord, riktigt kasst motstånd och fick inga speciella händer, hittade endå ett mysigt plus mot slutet.

 

Dagen börjar sådär, har lite oflyt i vissa händer men ligger plus 600 hittils (blir grinding kväll).

 

RESULTAT AUG:

 

8/22 = $1400

 

8/23 = $600

 

Ja, jag är en härmapa ;-)

 

 

Vafan tänker vissa personer med ?????

 

Detta hände nyss på B2B

 

Players(max 6):

im-on-fire (EUR 890.65 in seat 1)

Hero (EUR 718.30 in seat 2)

LUCKY_ (EUR 365.80 in seat 3)

boa123 (EUR 578.55 in seat 4)

Blujee (EUR 320.25 in seat 5)

_fonn_ (EUR 614.00 in seat 6)

 

Dealer: Blujee

Small Blind: im-on-fire (2.00)

Big Blind: saywhat720 (4.00)

 

Hero was dealt: 4s - 4h

 

LUCKY_ Fold

boa123 Raise (20.00)

Blujee Fold

im-on-fire Fold

hero Call (16.00)

 

 

Flop 3d - 4c - Td

 

Hero Check

boa123 Bet (28.00)

hero Raise (85.00)

boa123 Call (57.00)

 

Turn 3d - 4c - Td - Qs

 

Hero Bet (150.00)

boa123 Call (150.00)

 

Hero Bet (450.00)

boa123 All-In (323.55)

Hero Payback (126.45)

 

River 3d - 4c - Td - Qs - Ac

 

Hero shows: 4s - 4h (three of a kind, fours)

boa123 shows: 5d - 5h (a pair of fives)

 

 

Hero Wins: EUR 1,157.10 (with three of a kind, fours)

 

Imponerande riversyn, man ska aldrig, aldrig bluffa på B2B. Vart förbannad på killen och började hota honom, vet dock inte varför:shock:

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry om jag kapar er dagbok! Men vill bara visa en 55 hand som är ungefär lika sjuk som din.

 

Seat 1: 1 ($640.70 in chips)

Seat 4: 2 ($1,106.65 in chips)

Seat 5: Hero [ 9 of Hearts,9 of Clubs ] ($1,289.00 in chips)

Seat 6: 3 ($172.00 in chips)

Seat 9: FI ($746.00 in chips)

Seat 10: 4 ($279.00 in chips)

ANTES/BLINDS

2 posts blind ($3), Hero posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

1 folds, FI calls $6, 2 folds, 3 folds, 4 folds, JAG bets $27, FI calls $27.

 

FLOP [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts ]

Hero bets $52, FI calls $52.

 

TURN [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts,9 of Spades ]

Hero bets $122, FI calls $122.

 

RIVER [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts,9 of Spades,2 of Hearts ]

Hero bets $300, FI calls $300.

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 9 of Hearts,9 of Clubs ]

FI [5 of Diamonds,5C]

Hero wins $1,014

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry om jag kapar er dagbok! Men vill bara visa en 55 hand som är ungefär lika sjuk som din.

 

Seat 1: 1 ($640.70 in chips)

Seat 4: 2 ($1,106.65 in chips)

Seat 5: Hero [ 9 of Hearts,9 of Clubs ] ($1,289.00 in chips)

Seat 6: 3 ($172.00 in chips)

Seat 9: FI ($746.00 in chips)

Seat 10: 4 ($279.00 in chips)

ANTES/BLINDS

2 posts blind ($3), Hero posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

1 folds, FI calls $6, 2 folds, 3 folds, 4 folds, JAG bets $27, FI calls $27.

 

FLOP [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts ]

Hero bets $52, FI calls $52.

 

TURN [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts,9 of Spades ]

Hero bets $122, FI calls $122.

 

RIVER [board cards 8 of Spades,Queen of Diamonds,Ace of Hearts,9 of Spades,2 of Hearts ]

Hero bets $300, FI calls $300.

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 9 of Hearts,9 of Clubs ]

FI [5 of Diamonds,5C]

Hero wins $1,014

 

 

Klockren :) vad fan har hänt med internetpoker ? ser sjukare och sjukare saker vardag som går :-)

 

Var riktigt nära på att gula på B2B igår :rolleyes: satt med hela rullen på två omaha bord och dunkande, är dock bara back €8k där nu :roll: wieee.

 

Idag blir det hockeymatch när skellefteå möter Dynamo Moskwa i umeå, blir grymt bra. Sen börjar supandet för hela slanten, helgen har kommit :)

 

Ska försöka lägga upp mer HH´s, är typ tom i bollen när det gäller det, tycker det är väldigt få intressanta händer som jag är inblandad i.

 

Lirade denna hand på min laptop så har inte HH sparad får skirva istället.

 

Har inte så stor koll på killen, han har 3 betat några gånger tidigare har jag märkt. LAG, känns lite som battle of the blinds.

 

SB Hero : €400

BB Fi : €600

 

Dealt to hero - :Qd::Qc:

 

Hero raise 16

Fi raise 52

Hero calls

 

Flop - :3s::7d::Jd:

 

Fi bets 90

hero ??

 

Känns som en standard syn men vill inte släppa in några billiga drag. Men reraisar jag känns det som jag representerar en starkare hand än jag har/bluff,för jag får nästa bara syn av händer som slår mig då. Hur lirar ni denna han ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt går röv. Kan inte enns vinna 70-30 lägen:-( . Tur att det var nl 400 så att fiskarna betalade av den endstaka hand man hade. En bra beat är endå att jag fick Sony Ericsson P1i för endast 12000 pp i BestAuction på Bestpoker :-D. Blir en session senare i natt.

 

Har satt ett mål och det är 3 stycken placeringar på Bestpokers top 10 winners i veckan. Ska inte vara omöjligt bara jag trappar upp speltimmarna/nivån. kommer några HHs senare.

 

RESULTAT AUG:

 

8/22 = $1400

 

8/23 = $600

 

8/25 = $200

 

Hoppas ea_0707 kommer hem nån jävla gång, börjar bli fet och måste röra på mig:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack luap, behövs :) Dock gick dagen problemfri och kunde plocka fiskarna på $1500, Inga stora summor men plus är plus. Känner att självförtroendet har börjat komma tillbaks så NL600 blir det imorrn.

 

RESULTAT AUG:

 

8/22 = $1400

 

8/23 = $600

 

8/25 = $200

 

8/26 = $1500

 

Detta händer hela jävla tiden, bara 2 gånger idag men det är så jävla irriterande, Ingen släpper ett färgdrag, utan hittar istället sätt att commita/pusha sig själva.

 

 

Seat 1: omega8192 ($66.90 in chips)

Seat 3: Proteus 99 ($466.45 in chips)

Seat 7: I eat a fish ($508.60 in chips)

Seat 8: DaYellow ($434.00 in chips)

Seat 9: Hero [ 10 of Diamonds,10 of Hearts ] ($389.40 in chips)

ANTES/BLINDS

I eat a fish posts blind ($2), DaYellow posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Hero bets $15, omega8192 folds, Proteus 99 folds, I eat a fish folds, DaYellow calls $11.

 

FLOP [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds ]

DaYellow checks, hero bets $30, DaYellow bets $115,hero bets $344.40 and is all-in, DaYellow calls $259.40.

 

TURN [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds,King of Diamonds ]

 

RIVER [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds,King of Diamonds,Ace of Clubs ]

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 10 of Diamonds,10 of Hearts ]

DaYellow shows [ 8 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

DaYellow wins $777.80.

 

Han kan ju lika gärna skriva i chatten att han har ett färgdrag.

 

Luap by the way när drar du till Thailand?

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack luap, behövs :) Dock gick dagen problemfri och kunde plocka fiskarna på $1500, Inga stora summor men plus är plus. Känner att självförtroendet har börjat komma tillbaks så NL600 blir det imorrn.

 

RESULTAT AUG:

 

8/22 = $1400

 

8/23 = $600

 

8/25 = $200

 

8/26 = $1500

 

Detta händer hela jävla tiden, bara 2 gånger idag men det är så jävla irriterande, Ingen släpper ett färgdrag, utan hittar istället sätt att commita/pusha sig själva.

 

 

Seat 1: omega8192 ($66.90 in chips)

Seat 3: Proteus 99 ($466.45 in chips)

Seat 7: I eat a fish ($508.60 in chips)

Seat 8: DaYellow ($434.00 in chips)

Seat 9: Hero [ 10 of Diamonds,10 of Hearts ] ($389.40 in chips)

ANTES/BLINDS

I eat a fish posts blind ($2), DaYellow posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Hero bets $15, omega8192 folds, Proteus 99 folds, I eat a fish folds, DaYellow calls $11.

 

FLOP [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds ]

DaYellow checks, hero bets $30, DaYellow bets $115,hero bets $344.40 and is all-in, DaYellow calls $259.40.

 

TURN [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds,King of Diamonds ]

 

RIVER [board cards 6 of Diamonds,2 of Clubs,3 of Diamonds,King of Diamonds,Ace of Clubs ]

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 10 of Diamonds,10 of Hearts ]

DaYellow shows [ 8 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

DaYellow wins $777.80.

 

Han kan ju lika gärna skriva i chatten att han har ett färgdrag.

 

Luap by the way när drar du till Thailand?

 

GL

 

Vi sticker den 14e september! Sugen på att hälsa på? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...