morsan Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Har du en 20" tft dvs 1600x1080 eller va de nu blir kan du ta en screendump när du har 4bord uppe på nån pokersida helst svenskaspel men nån annan går oxå bra. ska köpa en sån skärm å vill se hur mycke överlapp de blir * RP /bzkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 EDIT: Kan inte läsa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 kom igen nu en screendump är inte svårt att göra fan 48läsare redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 kom igen nu en screendump är inte svårt att göra fan 48läsare redan. Ja med en sån vänlig ton är jag förvånad att det inte kryllar av screendumpar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 hehe ursäkta snälla snälla kan nån ta en screendump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Köp en 20" 1600x1200 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 men grejen är ju att då går de upp ungefär 1000kr ipris, skulle vilja se hur stor skillnad de igentligen är! kan man hellre stoppa den där där 1000lappen på nåt roligare =) ingen som skulle kunna hjälpa skulle verkligen uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jag har en 20" 1600x1200 Dell. Grymt bra skärm. Man får plats med fyra bord perfekt på nästan alla siter, förutom sura SS där överlappen är grymt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 suttit å lirat 5bord på ss istortsett sen starten på min 17" med 1280x1024 så har igentligen inte nåt problem med de vill mest byta upp mig så man får lite bättre översikt över spelet. pengarna är väl som sagt inget problem ingetligen mest de att jag är rätt snål så därför är jag intresserad å se hur de ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Detta är förvisso Crypto på 1600x1200. Jag kunde inte ens välja 1600x1080 på inställningarna. Har en 19,9" (eller nåt) HP. http://www.tungviktarna.se/pf/screen.JPG (Förbannat vek bet med JJ, jag vet. Fattar inte vilket sinnesstånd jag var i då denna bild togs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 tack fast de var inte riktigt en med 1600x1200 jag ville se men jätte snällt ändå. så vore fortfarnade jätte tacksam om nån med jusy 1680x1050 kunde fixa en screendump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Breddmässigt så ser en 1600 * 1080 ut som länken, höjdmässigt ser det ut som på din nuvarande. Bara att föreställa sig hur det kommer se ut. Att ingen postar någon dump i just din upplösning är kanske för att ingen vettig person köper en widescreen skärm att pokra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seizerr Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jag har fixat en bild om du fortfarande skulle vara sugen.. pma mig din mailadress så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 hehe okey men vad ska man köpa du utan att lägga ut allt för mycke pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram 2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Håll inte på och snåla. Köp en 1600x1200 istället. Den tusingen du tjänar in på att köpa en billigare skärm förlorar du rätt snart i överlappning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Håll inte på och snåla. Köp en 1600x1200 istället.Den tusingen du tjänar in på att köpa en billigare skärm förlorar du rätt snart i överlappning.. Håller med helt och hållet. Om man tänkt pokra på den förstår jag inte hur man ens kan överväga att inte köpa en 1600x1200. Visst kostar det lite mer men det är lätt värt att spara ihop till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theForce Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Det FINNS faktiskt anledningar till att han en 1650x1080 skärm att spela poker på... så länge det inte är ens huvudsysselsättning. När det var dags för ny dator så blev det en bärbar och då jag vill ha widescreen för mediabruk och inte större än 15.4" (~3kg) så blir det den upplösningen. Jag tycker det funkar utmärkt med fyra bord på FTP och liknande men spelar man på party eller stars kan man förminska borden så att det inte blir något överlapp. Men jag är ju som sagt inte fulltidslirare heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Det FINNS faktiskt anledningar till att han en 1650x1080 skärm att spela poker på... så länge det inte är ens huvudsysselsättning. När det var dags för ny dator så blev det en bärbar och då jag vill ha widescreen för mediabruk och inte större än 15.4" (~3kg) så blir det den upplösningen. Jag tycker det funkar utmärkt med fyra bord på FTP och liknande men spelar man på party eller stars kan man förminska borden så att det inte blir något överlapp. Men jag är ju som sagt inte fulltidslirare heller... Ja, om man vill ha en widescreen för mediabruk är det ju en annan femma. Om man som jag däremot bara kolla pokerforum.nu, skolschemat, free6 och pokrar så är 1600x1200 rätt givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theForce Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 ... Ja, om man vill ha en widescreen för mediabruk är det ju en annan femma. Om man som jag däremot bara kolla pokerforum.nu, skolschemat, free6 och pokrar så är 1600x1200 rätt givet. Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Word! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Word! Sluta svamla pajas. Klart som fan det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Word! De borden är större än 800x600. Typ 808x633 eller nåt. Så skärmdump på bordet är nog en bättre ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKrome Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Word! Sluta svamla pajas. Klart som fan det fungerar Undrar om du riktigt greppade vad han menade med "Word!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 1) Starta ett ritprogram2) Rita upp en bild med 1600x1080 punkter 3) Ritar upp antal bord (800*600 pukter per bord), allternativt gör en skärmbump på ett bord och kopiera det X-antal gånger (klipp ut bordet från skärmbumpen och lägg det på bilden rita i steg 2) 4) Ta ett beslut om du är nöjd med utfallet Word! Sluta svamla pajas. Klart som fan det fungerar Undrar om du riktigt greppade vad han menade med "Word!" Antar att jag missuppfattade då, får be om ursäkt då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts