stefanalander Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Hej! Jag ha bara en snabb fråga. Finns det trådlöst internet på båten?? mvh/ stefan Citera
Morgyleus Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Viking Lines "Ålandsfärjan" har trådlöst internet, men den är ju 10 gånger mindre också. Enklast är väl att ringa och fråga. Citera
Cyntax Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 finns det nätcafén då? Jag har bara erfarenhet av de båtar som går mellan Sthlm-Åbo/Helsingfors och dom brukar ha två datorer man kan surfa på. Citera
HeyJohan Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Den här kan jag svaret på! Förra gången vi åkte så lyckades jag få uppkoppling via mitt Vodafone 3G-kort (eller Telenor heter det väl numera) största delen av tiden till min och QoS glädje som till slut tjatade till sig en egen nyckel för att kunna uppdatera på forumet (skyllde han på men jag hade mina aningar... ) Man kan även i receptionen utanför konferensavdelningen där spelandet sker köpa Telia Home Run-kort som ger 24 timmars uppkoppling till WLAN:et som finns i området runt konferensen. Det ska enligt utsago fungera riktigt bra. Och strular det är det så klart bara att komma till min hytt. QoS spår av chipssmulor visar er vägen Mvh Johan Citera
Recommended Posts