Bombapott Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Har ett förslag! ser på forumet att folk ser Tag som helt olika saker. Tight agressive... För att undvika missförstånd har jag följande förslag! TAG:Tight Agressive..spelare som kastar dåliga kort och spelar bra hårt... SAG:Selektivt agressive..spelar mera Fi och situationer...en bättre spelare Hoppas ingen som kallar sig TAG tar illa upp...tänkte bara att det verkar lite oklart vad folk menar...vissa anser tag vara bra spelare som mixarupp andra som förutsägbara.... Vad tycker ni? Bomba Pott * RP /bzkt Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Så vad betyder TAG för dig... Tack för ditt utförliga svar... Bombapott Citera
Gäst Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Du kan väl kalla spelare vad du vill. Jag kallar själv spelare för potatis, mos, katt, morot osv... Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Ok sorry du har nog inte fattat något.. Helt ok vill nog ha svar som är något mer nyanserade det kan i ett sådant här forum vara bra att veta vad folk menar...men din åsikt reggad om än med lite..?!?! Bombapott Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Om du kallar en spelartyp mos och jag kallar samma spelare katt så är det väl inte bra..eller?! Bombapott Citera
Gäst Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Spelar mig absolut ingen som helst roll. Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Nehe då är det ingen mening att diskutera spelartyper då fattar jag inte varför du är här om du vill kalla dom katt och mos så INGEN annan än du fattar nått ... Citera
elninjopink Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Gör om, gör rätt. (Rubrikpill). Citera
Waggho Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Stort tack till bzkt för RP. Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Hmmm Kanske det går att få ETT normalsvar... Vad är tag för spelartyp...lättläst eller.. Citera
fl0w Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Som man frågar får man svar, antar jag... Vad vill du, igentligen? Citera
psatiw Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Alltså, no offence (eller jo förresten), men du har 29 poster och har redan skapat två (som jag har sett) trådar, en där du konstaterar (tror jag) att man aldrig ska säga aldrig, och en som frågar vad TAG är. Du kan inte förvänta dig jättemånga seriösa svar är jag rädd. Ett litet råd i all välmening: sök efter information. Det lär ju finnas väldigt väl dokumenterat/debatterat vad TAG/LAG/LAP brukar representera. Om inte här, så garanterat på 2+2. Lycka till. Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Det har du inte fattat så det kan jag inte förklara för dig..om du tycker ju man kan kalla spelartyper för olika namn så..... Om du inte förstår frågan ens varför svarar du då? ok försöker igen... Här på forumet nämner en del TAG som det vore en viss speltyp och andra som en annan.. Kan vara bra om alla pratar samma språk om man ska annalysera en sak...eller?! Bombapott Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Sorry Vet vad Tag är var bara lite undrande vad TOLKNINGEN var.......inget annat ursäkta om jag var störande Citera
Bombapott Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 P.S trodde detta var en disskutionschatt inte en infosökningssida....förstår bättre nu..... Citera
Jansa Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 då har vi alltså TAG, SAG och LAG hittils.. när kommer FAG? och hur spelar en sådan? Citera
Hemdhes Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 då har vi alltså TAG, SAG och LAG hittils.. när kommer FAG? och hur spelar en sådan? hehe..mm.. nu får du äta upp din SAG bombadill..mummma!! Citera
astienastie Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 då har vi alltså TAG, SAG och LAG hittils.. när kommer FAG? och hur spelar en sådan? FAG = Weak passivt spel. Fnittrar ofta kokett bakom handen då han bluffar. Citera
FeelingThis Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Min flickvän är både tight och aggressiv, men hon är ingen bra kortspelare för det. Citera
toyzar Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Min flickvän är både tight och aggressiv, men hon är ingen bra kortspelare för det. rätt bra faktiskt.. Citera
Recommended Posts